2012/02/12

Hiragana Escape 2


Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

13 yorum:

  1. slm
    oyun için teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  2. kulübeden orak ve iki toprak kap
    orakla korkuluk olan tarlayı biçtim ve topladım

    YanıtlaSil
  3. çuvalı içerdeki kovaya tıkladım un oldu ve kibrit aldım aynı yerden ocağı yaktım ama her şekil japonca ip ucu sanırım
    tabii anlayana

    YanıtlaSil
  4. unu ocağın üstündeki tencereye koydum

    YanıtlaSil
  5. kablara su doldurdum dereden ocağın üstündeki tencereye koydum
    üstteki buz erimeye başladı
    yemeği kabın birine aldım diğerinde su var
    yemek olan kabı masaya koydum
    suyu yine tencereye koydum

    YanıtlaSil
  6. yerden bir kağıt aldım ama japonca

    YanıtlaSil
  7. şifreyi çözme ihtimalim yok

    YanıtlaSil
  8. şifreyi kopya çektim ama tarif edemiyorum
    açılan kutudan aldığımı tencereye koydum pişiyor

    YanıtlaSil
  9. elimdeki çubuk gibi şeyi bıçakla kesip attım tencereye

    YanıtlaSil
  10. onuda kaba alıp koydum masaya
    sofra hazır hadi yemeğe

    YanıtlaSil
  11. kibriti sandaldaki ağa tıkladım
    akşam oldu
    balık tuttuk sabah oldu
    ama bu kafesten çıkanlar ne anlamadım

    YanıtlaSil
  12. balıklarıda ateşte pişirip koydum masaya
    sonra geri aldım yemekleri

    YanıtlaSil
  13. sağdaki gagalı şeylere verdim yemekleri
    anahtar aldım onlardan ve çıktım

    YanıtlaSil