2012/02/11

Hilgreed: B-Up



Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

60 yorum:

  1. Bu oyun çok geç açılıyor. Selamm gmzzz

    YanıtlaSil
  2. Yüklenmeli bir oyun. kesin zor bu oyun

    YanıtlaSil
  3. Bardaktan kaşık aldım
    Kadehlerin oradan yarım kağıt
    Blender dan kağıt aldım.
    Kağıtları birleştirdim ortası eksik

    YanıtlaSil
  4. Dolaptan mavi kutu aldım

    YanıtlaSil
  5. Dolabın sağına tıkladım fener aldım

    YanıtlaSil
  6. slm mehbup
    oyunlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Saksıdan yarım kağıtı aldım, birleştirdim 732 yazıyor.
    Kanapeden kitap aldım
    Kanapenin altında birşey var alamadım. fenerle bakmak lazım önce
    Saksının altında şifre yeri var

    YanıtlaSil
  8. Selam gmz:)) rica ederim.
    zor oyun bu.

    YanıtlaSil
  9. merhaba:)
    mehbupum:),gmzem:)özlemişim sizi

    YanıtlaSil
  10. kanepedeki kitapta renk sıralaması tabloda renkli yazılar var buna göre 5446

    YanıtlaSil
  11. saate göre mavi 2 beyaz 5 siyah 7

    YanıtlaSil
  12. Hayem selamm.

    Kitaptaki renkler ve tabloda yazan kelimelerin ilk harflerini denedim olmadı
    hkws

    YanıtlaSil
  13. kapıdan da bir kağıt aldım ama sadece tarihi okuyabildim

    YanıtlaSil
  14. Benim o dolap açıktı. şifre yeri yanıltma mı

    YanıtlaSil
  15. benimde açıktı ama sanırım sol tarafı açacak o şifre

    YanıtlaSil
  16. kopya baktım anlamadım :/

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. ayy inanmıyorum:) sağol hayem:)

    YanıtlaSil
  19. küçük orta büyük küçük orta büyük
    saksının altındaki yer için diye okudum ama yaptım şimdi yaklaşamıyorum. bir de pil var elimde

    YanıtlaSil
  20. yanlış yazmışım sildim:)heyecan şeyettim:)
    anahtarla dolapdan pil.pili fenere taktım,koltuğun altından notbook aldım .eve tıkl.şifre istiyor.

    YanıtlaSil
  21. ne yazmıştın haye okumamıştım

    YanıtlaSil
  22. sağol hayem olsun notebook aldım onu da

    YanıtlaSil
  23. o elimizdeki anahtarmıymışş
    saolun

    YanıtlaSil
  24. küçük orta büyük küçük orta büyük
    şunu yaptıktan sonra oradaki kolonun soluna tıklayın açıldı (kopya)

    YanıtlaSil
  25. teşekkürler mehbupum:)

    YanıtlaSil
  26. Güzel bir kutu bizi karşıladı ama:))
    kopya bakayım. anlamadım

    YanıtlaSil
  27. şifrelerde kalıyoruz:(

    YanıtlaSil
  28. hayem:(
    ilk oyun güzeldi:P

    YanıtlaSil
  29. Dolaptaki şifreli yere poem yapınca itemin biri pasif oldu.
    poem kopyadır

    YanıtlaSil
  30. Anahtar aldım oradan poem yazıp tıklayın.
    Mavi kutuyu açtım anahtarla kart aldım

    YanıtlaSil
  31. Kartın üzerindeki sayıları notebook girdim ama birşey olmadı galiba

    YanıtlaSil
  32. Kart pasif olmuş ama. başka birşey yok

    YanıtlaSil
  33. 732 kaldı. o kutuyu açaçak.

    YanıtlaSil
  34. Sadece çizgilere bakılıp yapılacak sanırım öyle anladım

    YanıtlaSil
  35. - | | - - 2 sayısı imiş.
    3 ve 7 yapamadım

    YanıtlaSil
  36. saol mehbup yaptım sayende
    paket aldım

    YanıtlaSil
  37. mehbup kağıttaki oka göre alttan başlayıp yapmak lazım ve sadece çizgileri gör yatay ve dikey olarak
    y d y d y y d y d y d d y

    YanıtlaSil
  38. y=yatay çizgi
    d=dikey çizgi
    kasanın kapağındaki

    YanıtlaSil
  39. paketten doğum günü kartı çıktı

    YanıtlaSil
  40. Sağol gmz teşekkürlerr aldım paketii

    YanıtlaSil
  41. kapıya gittim ben ama çıkamadım. başka ne kaldı ki

    YanıtlaSil
  42. 19910823 girdim laptopa
    şimdide başka şifre istiyor sanırım

    YanıtlaSil
  43. kartın üzerindeki tarihi notebook yaptım olmadı

    YanıtlaSil
  44. 777456 imiş son şifre
    çıktım saolunn

    YanıtlaSil
  45. kartın üzerinde bu senenin tarihi varmış mehbup günü ve ayı ordan bulmuşlar sanırım ama yılını da şişeden yanlış anlamadıysam

    YanıtlaSil
  46. benim notbookda birşey olmadı bütün rakamları girdim:(

    YanıtlaSil
  47. Son şifreyi girdim çıktım.Sağol gmzz:) şifreler zor gibi ama güzel oyundu
    Hayem ve gmzz teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  48. 19910823 ilk bunu gir notebook

    777456 sonra bunu hayem

    YanıtlaSil
  49. ben notbookda kaldım:(yinede teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  50. notebook da üç tane şifre girilecek. biri kartın üzerindeki (kırmızı kart olan) diğerleride bunlar hayem
    19910823
    777456

    YanıtlaSil
  51. ben atlamışı:(poem yazdım ama anahtar alıp mavi kutuyu açamadım:(

    YanıtlaSil
  52. haye poem yazınca geri gitme o ekranda harflerin sağ üst köşesine bi yerlere tıklanıyordu sanırım anahtar almak için

    YanıtlaSil
  53. teşekkürler çıktım sonunda:)

    YanıtlaSil