2012/02/15

Hall of Mountain Top

Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

10 yorum:

  1. itemlerdeki iple altın heykeli aldım
    geride konuluyor

    YanıtlaSil
  2. çekmeceden mum kitaplığın arkasından sopa

    YanıtlaSil
  3. heykeli geri koydum
    heykelin solundaki sütunun arkasından dikenli top alıp sopaya taktım
    onunla büyük vazoyu kırıp anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. anahtarla çekmeceden şamdan alıp mumu taktım

    YanıtlaSil
  5. buna devam ediyorum
    şifreyi kopya baktım 1682 kibrit alıp yaktım mumu
    elimde mum yanıyor ama hala sağ sütunun arkası karanlık

    YanıtlaSil
  6. elimdeki mumla diğer mumları yakmaya çalışıyorum bi saattir
    kibritle yandılar :)))

    YanıtlaSil
  7. heykelin arkasındaki duvara iki kere yaklaştım mumla bakınca anahtar var ama alamadım

    YanıtlaSil
  8. sağ sütunun arkasından levye alıp levyeyle aldım anahtarı

    YanıtlaSil
  9. sol sütunun arkasına bakarken levye ile duvardaki taşlara tıkladım kilit çıktı açtım anahtarla
    heykelin arkasındaki duvarı kırdım elimdeki dikenli topla ve gizli bölümdeki heykeli alıp çıktım
    teşekkürler

    YanıtlaSil