2012/02/29

Gold and Gems Adventure

Yeni macera oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

1 yorum:

  1. deliğin solundan bi igtem onunla demir kapıyı actım kurekle onumdeki yeri kazdım sandık 3 ileri bir sağ yaptım sayı şifresi var sayıların hepsini sekiz yaptım şifre aldım ilk ekrandan 3 ileri bir sol yaptım sagdaki soldaki ipleri cektim cicek aldım onuda yerine taktım ve bi item aldım o itemide geri gelip ilerleyince makinenin sağ altına taktım makinenin kollarını cevirdim sl altı acıldı bi item daha aldım onuda sagına taktım harf ip ucu cıktı onuda girdim mavi anahtar geri geldim ilk ekrandaki sandıgı actım sifre onuda ilerdeki buyuk makineye girdim kodun devamını aldım onuda sagdki kutuya yaptım anahtar ve mucevher aldım anahtarlada soldaki mavi kapıyı actım ve cıkış bu arada sayı bulmacasını illa 8 yapmak gerekmiyor sadece hepsi aynı sayı olucak

    YanıtlaSil