2012/02/04

Ghost Ship Escape

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

36 yorum:

  1. neden bu kadar zor açılıyor oyunlar

    YanıtlaSil
  2. bende sorunsuz açılıyor oyunlar

    YanıtlaSil
  3. ilk ekrandan levye bir sağ yapınca kova bir daha sağ yapınca baruk kutusu sanırım ve sopa merdivene tıklayınca kurukafa

    YanıtlaSil
  4. levyeyi kova aldığım yerdeki tahta vida gibi şeye taktım

    YanıtlaSil
  5. off açılmıyor bi yaa

    YanıtlaSil
  6. Sağol gmz oyunlar da problem yok. Adsızlara kapatabilirim yorumlara. Kimlik değiştirerek rahatsız edenler olmasın

    YanıtlaSil
  7. Adsız tarayıcını değiştir öyle dene bir istersen.

    YanıtlaSil
  8. ilk ekrandan geri gelince sopa ve bez parçası bir sol yapınca ip
    sopaların biriyle bez parçası birleşti

    YanıtlaSil
  9. slm mehbup
    sen sıkma canını

    YanıtlaSil
  10. dümenin solundan kılıç
    ilk ekrandan sol yapınca kafayı iskelete taktım
    bir daha sol dürbün aldım

    YanıtlaSil
  11. ben adrs alamadığım için bu şekilde yorum yapıyorum zaten ilk defa bu oyunda başladım nese

    YanıtlaSil
  12. adsız bir isim alırsan sorun olmaz adsız başlığında çok kötü yorumlar geliyorda o sebep mehbup kapatmayı düşünüyor

    YanıtlaSil
  13. dürbünle direkten gemiye baktım

    YanıtlaSil
  14. ilk ekrandan geri gelince elimdeki itemlerle güverteyi temizledim önce kılıçla tıkladım sanırım ama emin değilim sonra bez parçasıyla sildim kemik aldım

    YanıtlaSil
  15. kemiği iskelete takınca canlandı

    YanıtlaSil
  16. dünyanın arka duvarındaki şekilleri adamın arkasında parlak olanlar gibi yani kedi güneş kurukafa ve yunus şekline beyaz çizgileri getirince anahtar aldım

    YanıtlaSil
  17. anahtarla kilitli kapıyı açıp gülle aldım

    YanıtlaSil
  18. nasıl alınıyor deniyorum olmuyor bu arada anca açılıyor

    YanıtlaSil
  19. Gmz nin dediği gibi rahatsız edici yorumlar olmasın diye.

    YanıtlaSil
  20. elimdeki barut kutusuna c gibi olan şeye yani fıçılardan barut koyup gülle ile birleştirdim

    YanıtlaSil
  21. adsız çerezleri temizlemek oyunun açılmasına yardımcı olur

    YanıtlaSil
  22. doğru haklısınız benim oyunum açılmıyor ad da alamıyorum sıkıldım

    YanıtlaSil
  23. acıldı gmz :) sonunda

    YanıtlaSil
  24. adsız ggole hesabı al o şekilde yorum yaz kendi adınla google hesabı almayı googleden öğrenebilirsin
    elimdeki gülleleri kova aldığım yerdeki top a tıkladım

    YanıtlaSil
  25. bende sık sık ara vermek zorunda kalıyorum dsız yetişirsin sen

    YanıtlaSil
  26. elimde ip kılıç ve baston gibi sopa var

    YanıtlaSil
  27. direkte gemiye bakınca sola gidiliyormuş şimdi fark ettim kanca alıp iple birleştirdim birde kablo aldım

    YanıtlaSil
  28. kabloyu dümene taktım

    YanıtlaSil
  29. dümenin üstüne doğru tıklayınca yelken açıldı

    YanıtlaSil
  30. gemiye yaklaşmışız elimdeki sopa ile top a tıkladım gemi yandı kancalı ip ile gemiye geçtim kılıçla adamı öldürdüm sağ taraftan balta alıp zinciri kırdım

    YanıtlaSil
  31. kapının sol altına doğru meşale alıp sağdaki ateşten yaktım kapıyı açıp ateşe verdim

    YanıtlaSil
  32. canlanan iskelete tıklayınca bitti
    teşekkürlerr

    YanıtlaSil