2012/02/14

Get the Ticket


Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

9 yorum:

  1. mumların altındaki çekmecede kitaptan kağıt aldım

    YanıtlaSil
  2. bu tek kişilik oyunlardan değil kimse yokmu

    YanıtlaSil
  3. banyodan pense çöpten kağıt alıp birleştirdim diğer kağıtla
    15 T CALL 0822 yazıyor

    YanıtlaSil
  4. yatakların arasında çekmecede şifre istiyor
    0822 telefonda ve çekmecede işe yaramadı

    YanıtlaSil
  5. dolaptan askı alıp pense ile teli büktüm

    YanıtlaSil
  6. 1 st CALL 0822 yazan kağıdı silgi kullanılınca 0622 oluyor. Telefona bu rakam girilince kapının oraya servis arabası geliyor.Burada elma ve yeşil kapak var. Kapak çekmecenin tutacak yeri buradan da kağıt alınıyor. Elmanın içinden ayak şeklinde bir item beliriyor.

    Şifreleri dil nedeniyle anlamadım ama kopya çektim
    3725
    ve 1894 kullanılacak şifreler.

    3725 ile aldığımız oyuncağın eline pense ile düzelttiğimiz askı veriliyor .Oyuncağa girilecek harfler gezegenlerin baş harfleri
    MVEMJSUN olacak.(Tablo ipucu)


    1894 de bulunan 1489 rakamının mumların büyüklük sırasına göre düzenlenmiş hali. Telefona girince kapının önünde bir kutu beliriyor. Bunda elma içinden alınan i,tem kullanılnca açılıyor. Bununla da çıkılıyot.

    YanıtlaSil