2012/02/06

Game: Impossible


Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

7 yorum:

  1. yerde vidalama makinasıyla 3 vidayı çıkarttım
    duvarlarda rakkamlar var
    notalşar tıklanınca ses çıkıyor

    YanıtlaSil
  2. duvarda 3lü şifre ve 4 rekli rakkam var şifre ne bulaadım
    4lü kutulara çok tıkladım her defasında sıralama değişiyor yeşil kutu aldım

    YanıtlaSil
  3. selam snow, bulamadım ben başka bişe

    YanıtlaSil
  4. Escape24'den destek alarak bitirebildim.

    Müzik duvarında duvarı göz kararıyla 4 e bölersek her alandan farklı ses çıkıyor.
    Sesleri azdan çoğa doğru tıklarsak (ilk olarak sol alt) kapının orada elbise asacağı gibi bir item yükseliyor.

    1234 yazan yerin sağına 2341 sırasıyla bastım açldı ve slime yazan yeşil kutu aldım (bu sıralama farklı olabilir sırayla denemek lazım). Basma sırası için ipucu bulamadım.

    Yeşil kutuyu kapının yanındaki item üzerine dökünce ve bekleyince 617 ipucu var. Bu ipucu kırmızı ) yazan yerin altındaki şifre yerine girilecek. Buradan ege alınıyor.

    Ege tornavidanın ucunda kullanılıyor ve anahtarın altındaki 3 vida dışındaki yerde kullanılıyor. Kapakta ipucu var.İpucu bölü çizgisi var ve altındaki çizgi ilk sırada . Sayıları bu sıraya göre yazarsak( yani en küçük altta olacak şekilde) 789/3 buda 263 oluyor. Bu şifreyi girince sarı para alınıyor. Bunu tornavida ile açtığımız yerdeki deliğe atınca tetris oyunu var. Burada amaç yukarı doğru blokları çıkarmak. Bunu tamamlayınca anahtar alınıyor ve çıkış.

    YanıtlaSil
  5. notalara yapamadım yuziar

    YanıtlaSil
  6. hiç bişi anlamadım. renkli kutuya ne yazılacak.1234lü yere ne basılacak?hiç açıklama yapılmamış.

    YanıtlaSil