2012/02/13

Escape My Valentine

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

6 yorum:

  1. 5412 mumların sayısı camlı yerden çekiç
    fırının altındaki dolaptan su
    raftan u şeklinde bişey
    perdeden bir parça

    YanıtlaSil
  2. u şeklindeki şeyle büyük camlı dolabı açıp kalp aldım çekiçle kırdım
    sanırım kek bu fırına koydum
    panolardaki çizgilerin sayısı 6474 anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. perdedeki kolları deneyerek buldum
    uzun kısa orta ve sonuncusundan emin değilim
    çiçek sulama kabı alıp suyu içine koydum çiçeği suladım anahtar aldım
    anahtarla kapının yanındaki kalbe takılıyor

    YanıtlaSil
  4. raftaki topların küçükten büyüğe sıralaması fırını açtı
    3421 kekten perde parçası ile anahtar aldım
    renk sıralamasının ip ucunu göremedim
    topların sıralaması yada mumların altlıklarının rengi olmadı
    deneyerek bulcaz sanırım

    YanıtlaSil
  5. yeşil turuncu mor mavi
    aldım son anahtarı çıktım teşekkürlerr

    YanıtlaSil