2012/02/20

Dozen Wooden House Escape

Yeni kaçış oyunu

Oynamak için tıklayınız…Click to play…

17 yorum:

  1. masadan mum pencere kenarından kibrit alıp yaktım diğer odaya geçtim kolu kaldırınca

    YanıtlaSil
  2. çamaşır makinesinin yanında kırmızı 9 ve üçgen parça

    YanıtlaSil
  3. klozetin kapağında 3
    klozetin su deposunu boşaltınca mermi

    YanıtlaSil
  4. sanırım jeneratörü çalıştırmışım ışıklar yanıyor tvnin altından pil

    YanıtlaSil
  5. buzdolabının üstünde 9
    masadaki alete 9399yazıp tabanca aldım siyah rakamı denemeyle buldum mermiyi taktım tabancaya

    YanıtlaSil
  6. lavabo sol çekmeceden ikinci pil

    YanıtlaSil
  7. elimdeki üçgeni kapıya taktım
    kapının önünde yerdeki kilidi silahla açtım aşağı iniyorum

    YanıtlaSil
  8. 9 değil 0 mış üçüncü rakam lavabonun altında yazıyormuş şimdi gördüm
    aşağı inemedim bu arada

    YanıtlaSil
  9. çamaşır makinesinin solundaki dolaptan fener alıp pilleri takınca indim aşağı

    YanıtlaSil
  10. maket uçakta 46
    alet çantasından tornavida
    çekmecelerin sağındaki oyundan top ve merdiven alıp çıktım yukarı

    YanıtlaSil
  11. kapıya uzaktan bakarken yukarı tıklayınca tavan arasına çıktım merdivenle

    YanıtlaSil
  12. çatıda 80 25 rakamları
    kasalardan üçgen
    ve tahta aldım

    YanıtlaSil
  13. tahta ile mahzendeki çamaşır makinesini kenara çekip arkasını tornavida ile açtım üçgen aldım

    YanıtlaSil
  14. lavabonun üstündeki dolabı açınca elimdeki topu taktım

    YanıtlaSil
  15. 46 80 25 üçgen aldım

    YanıtlaSil
  16. mahzendeki çekmecelerden birinden son parçayı alıp kapıya takınca çıkışşşş

    YanıtlaSil