2012/02/15

Choco Escape


Twinkle yapımı yeni oyun



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

8 yorum:

  1. adı bile güzel bu oyunun :)))
    oyun çok olunca gözden kaçmış sanırım

    YanıtlaSil
  2. bir muz alıp soydum
    muz olan dolabın arkasından iki çubuk
    sağdaki çekmeceden pakette şeker sanırım
    penceredeki maymunun muz zevkide harika :)))

    YanıtlaSil
  3. çikolata şelalesine çubuğa batırdığım muzu daldırdım
    sandalyeden çekmecenin kulbu

    YanıtlaSil
  4. çekmeceden makas alıp elimdeki paketi kestim içinden anahtar aldım muzun üstüne serptim şekerleri maymuna verdim mavi kalp aldım

    YanıtlaSil
  5. anahtarla muzların altından yeşil kalp

    YanıtlaSil
  6. çiçeklerin yapraklarını tablodaki sıralama ile yaptım 532 pembe kalp aldım

    YanıtlaSil
  7. mavi yeşil pembe
    deneme yaparak buldum sıralamayı ve çıktım
    teşekkürlerrr

    YanıtlaSil