2012/02/25

Chestnut Avenue 102


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. karsıda ceketın cebınden kagıt.solda banyoda sıfonun ustunden yesıl kutu,sagda mutfaktan yesıl kutu,odada cıcekten oyun tablası.radyo cevrılıyor.yesıl kutunun tum dugmelerı basılı olacak sekılde ayarlayınca acıldı ıcnden yatak odasındakı yerdekı cıcegın yanındakı kablolar ve pusula cıktı pusulaya basılıyor

    YanıtlaSil
  2. donen 2 pembe bır yesıl top olan oyunda da yesılı asagı dusurunce alıyor

    YanıtlaSil
  3. 2 sol,1 sag,5 sol,3 sag la yesıl düsüyor

    YanıtlaSil
  4. yesıl sey soldakı cekmecenın kulpuymus.ıcınden puzzle cıktı

    YanıtlaSil
  5. puzzledakı cocuk renklerıne ve eldekı ısaretlere gore kablolar baglandı 1.kablo karsısındakı 1. ye,,2.-2 ye ,,3-4 e ,,4.-3 e baglandı

    YanıtlaSil
  6. radyoda kanal arıyorum 20-93 te

    YanıtlaSil
  7. fresh funky every friday, frequency for fine ears dedi

    YanıtlaSil
  8. banyoda peceteden bır kagıt aldım

    YanıtlaSil
  9. doktor yetıssene bana tıkandım ben

    YanıtlaSil
  10. neyse kımse yardım etmıyosa ben de bıraktım daha sonra devam ederım

    YanıtlaSil
  11. oyun açılmıyor ben de.

    YanıtlaSil