2012/02/18

Bomb Bomb Escape

Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…

10 yorum:

  1. kırmızı kapılı odadan tornavida aldım
    tornavidayla sarı odadaki bilgisayardaki vidaları söküp pil aldım.
    yeşil odadaki kutuyu açıp da beyaz (sanırım kablo)aldım.
    pilleri kırmızı odadaki kutuya taktım

    YanıtlaSil
  2. mavi kapıdan anahtar aldım pembe odadaki 1. cekmeceyi actım kerpeten aldım
    ortadaki duran bombanın uzerinde jelatin gibi birsey aldım mavi odada solda duvara jelatini koydum.

    YanıtlaSil
  3. kırmızı odadan tornavida aldım sarı odadaki bilgisayarı actımicinden pil aldım pili kırmızı odadaki kutunun icine yerlestirdim. oradaki saati 22 37 54 72 olarak ayarladım kerpetenle kırmızı kabloyu kestim

    YanıtlaSil
  4. yesil odada tornavida ile kutuyu actum s seklinde bir alet cıktı o aleti kutunun uzerindeki kırmızı uca koydum kablosunu kerpetenle kestim

    YanıtlaSil
  5. mavi kapının sol tarafında 0 var 0 rakamını mavi odadada kutuya hepsini 0 yaptım (kopya çektim) kablosunu kestim

    YanıtlaSil
  6. mavi odada jelatini yerlestigimiz yerde
    1-3
    5-4
    6-2
    7 yuvarlak olankısıma bu sıra ile giriyoruz ustte kırmızı yan yana kısım var o kısımı
    2-3-1
    gorunuyor bilgisayara giriyoruz sarı kabloyu kesiyoruz

    YanıtlaSil
  7. cıkmam lazım kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  8. 8 mavi kapıda 5 kırmızı odada diğeri nerede hatırlamıyorum..875 pembe odadaki bombanın şifresi.. ve kaployu kesiyoruz. sonra ortadaki büyük bombanın alt kısmına tıklayıp oradan torna vidaya benzer bir item alıyoruz. mavi kapıdaki kapağın vidalarını söküp çıkıyoruz..

    YanıtlaSil