2012/02/22

Big Toilet Escape

Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

11 yorum:

  1. slm
    tuvalet kağıdında bir yazı var tabiii japonca
    sifonu çektim kapağını açtım

    YanıtlaSil
  2. klozetin solunda üçgen yıldız daire baklava

    YanıtlaSil
  3. çöpten bez aldım
    ışığı kapatınca klozetin deposunun kapağında yeşil yıldız 7

    YanıtlaSil
  4. lavabodaki çiçeğin altından vana

    YanıtlaSil
  5. bezi klozetin deposunda ıslattım

    YanıtlaSil
  6. vanayı klozetin soluna taktım çevirdim sifonu çektim baklava mavi 2

    YanıtlaSil
  7. tuvalet kağıdının sağını bezle sildim daire mor 4

    YanıtlaSil
  8. ?742 şifre ama ilk rakamı deneme yaptım olmadı görmek lazım sanırım

    YanıtlaSil
  9. kapıdaki kağıdın altından anahtar alıp lavabonun altını açınca duvarda ışıkları yanan yerin ip ucu onuda yapınca üçgen 2

    YanıtlaSil
  10. 2742 yapınca klozetin kapağını açıyoruz ve bittiii
    klozetin kapağını açmaya uğraşıyormuşuz meğer:)))

    YanıtlaSil