2012/02/29

Band Rehearsal Escape

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

9 yorum:

  1. Müzik aletlerinin oradan kırmızı anahtar aldım
    Sehbanın altından mavi anahtar alım
    Lambanın altından mavi anahtar aldım

    YanıtlaSil
  2. Su doku
    1432
    4321
    3214
    2143
    çakı aldım

    YanıtlaSil
  3. Yeşil anahtarlı yere ise gitardı galiba renkleri yaptım. Balta aldım

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı anahtarlı yere tef'in ingilizçe kelimesi tambourine yaptım sprey aldım

    YanıtlaSil
  5. Kapının solundaki kırmızı aletin arkasındaki yere spreyi sıktım turuncu anahtar aldım

    YanıtlaSil
  6. Kapının sağındaki gitar galiba üstündeki anahtarı baltayla aldım mor anahtar


    Taburenin üzerindeki anahtarı ise bıcakla aldım sarı anahtar.

    YanıtlaSil
  7. Turuncu anahtarlı yere sandığın üzerindeki sayı P425 yapınca bir alet aldım
    Sarı yeri ise işlemi yapınca 1198 çekiç başı aldım.
    İkisini birleştirdim çekiç oldu

    YanıtlaSil
  8. Puzzle yapınca anahtar, çekiçi kapıda kullandım, anahtarla çıkış.

    YanıtlaSil
  9. neden kimse bana yardımcı olmuyor :(( diğer oyunda takıldım been

    YanıtlaSil