2012/02/15

Angler Bay Escape

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

25 yorum:

  1. harita ileri gittim metal dedektör aldım

    YanıtlaSil
  2. d den dedektörle gumus bişi aldım onuda h deki kutuya koydum 7 tane daha var

    YanıtlaSil
  3. e den bir metal coin daha aldım

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. SON COİNİ HİÇ BİRYERDE BULAMIYORUM BULAN VARMI YARDIM LTF

    YanıtlaSil
  6. ae den bir coin ve kurek

    YanıtlaSil
  7. C DEKİ COİN NERDE BENİM COİN;İMİ ÇALMIŞLAR

    YanıtlaSil
  8. kurekle b den bir coin daha

    YanıtlaSil
  9. nur buldugun coinleri yazarmısın benimde 1 tane eksik

    YanıtlaSil
  10. c de solda calıların arasında

    YanıtlaSil
  11. adamın oldugu yerden cakmak cakmaklada h deki calıyı yaktım son coin ve mavi anahtar

    YanıtlaSil
  12. BENİM GİBİ ARAMAYIN SON GÜMÜŞÜ H DAKİ KÜÇÜK AĞAÇTA ÇAKMAKLA AĞACI YAKMANIZ GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  13. ag deki mumu yaktım sarı tas

    YanıtlaSil
  14. xden bıcak tden beyaz anahtar s deki cekmeceyi t deki saate gore yaptım kırmızı tas

    YanıtlaSil
  15. ah deki kutuya order yazdım t deki cekmecedeki kitabın bas harflerine gore yesil tas

    YanıtlaSil
  16. aa daki yastıgı kestim pembe anahtar

    YanıtlaSil
  17. slm
    mavi yeşil turuncu kırmızı sarı
    ah deki tabloya tıklayınca siyah anahtar ı yı açtım üst çekmeceyi tornavida ile açtım şifre istiyor
    j de solda havludan turuncu anahtar
    w yi açtım yatağın başlığına q daki kağıtta yazdığı gibi tıkladım sarı anahtar
    af de lambadan turuncu taş

    YanıtlaSil
  18. sarı anahtar ab yi açtı
    ac den yerden tornavida ile mor taş
    ad de renk sıralaması m y k mor t s p

    YanıtlaSil
  19. ı daki çekmeceye r deki kağıda göre alt orta alt üst orta yapınca mavi taş
    y deki tabloyu tornavida ile açınca kasaya taşları dizip anahtar aldım
    k daki adam altınlarımın yarısını aldı
    u daki motora binip gittim
    teşekkürler

    YanıtlaSil