2012/02/13

Ancient Tomb Escape 4


Yeni kaçış oyunu



Oynamak için tıklayınız…Click to play…

21 yorum:

  1. Chrome dan açamadım. Mozilladan açılıyor. açamayanlar tarayıcılarını değiştirsinler

    YanıtlaSil
  2. İlk ekrandan kürek aldım

    YanıtlaSil
  3. Meşalelerin olduğu ekranda taşın altını kazdım kürekle kırmızı top aldım

    YanıtlaSil
  4. Taşdaki renkleri mavi-yeşil-mor-pembe yazdım kazma aldım. kapının üzerinde renkler

    YanıtlaSil
  5. selam mehbub..

    kuru kafaların oradan mavi yuvarlak nesne
    meşale aldım

    YanıtlaSil
  6. kilisenin çatısına göre düğmeleri yaptım çekiç
    çekiçle kutudan mum

    YanıtlaSil
  7. Kafataslarının oradan mavi taş. Meşaleyi aldım

    YanıtlaSil
  8. iplere göre 2142 kutuyu açtım kırmızı nesne

    YanıtlaSil
  9. Selam snow:)
    Meşalenin oradaki taşlara göre mezar taşına bastım. mavi taşıda koyunca haç aldım

    YanıtlaSil
  10. mum dinamitmiş X yere koydum patlattım elmas kiliseye koydum elması

    YanıtlaSil
  11. yaptım olmadı snow ipleri

    YanıtlaSil
  12. yazdım oldu nasıl oldu anlamadım. kurcalıyordum

    YanıtlaSil
  13. meşaleyi aldığım ekranda yeri kazdım kırmızı nesne yerine takınca haç aldım

    YanıtlaSil
  14. iplerin düğüm sayısına göre

    YanıtlaSil
  15. Kırmızı dallara tıkladım duvara kazma ile vurdum kırmızı taş aldım

    YanıtlaSil
  16. mavi taşlar var yerde onlara göree snow

    YanıtlaSil
  17. tmm oldu mavi yerdeki yere göre
    x-
    -x
    -x mavi nesneyi de takınca son haç anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil
  18. şifreyi 2142 yaptım.
    topları takınca haç aldım. haçları takınca haça tıkladım anahtar alıp çıktım. yanlışım yoktur umarım

    YanıtlaSil
  19. Sağol snow, teşekkürler:)

    YanıtlaSil