2012/01/17

Water Temple 8


Yeni kaçış oyunu.

Oynamak için tıklayınız…Click to play…

10 yorum:

  1. ikinci ekran yeşillerin arasından çubuk

    YanıtlaSil
  2. mavi maske olan ekranda sağ alttan yeşil taş

    YanıtlaSil
  3. üçgenleri yeşil maskenin orda duvardaki şekle göre dizdim anahtar
    yani küçükten büyüğe sıralarsak 3 2 4 1

    YanıtlaSil
  4. anahtarla sandıktan bir taş daha
    maskelere göre siyah beyaz yeşil mavi
    kum torbasından altın aldım

    YanıtlaSil
  5. altını anahtar aldığımız yerdeki sandığa taktım bişey aldım
    soldaki çiçekten kırmızı çivi aldım

    YanıtlaSil
  6. çivi ile yerdeki taşları kırdım parçalarına göre 4875 bir kriztal daha aldım
    kapıya takılıyor kristaller

    YanıtlaSil
  7. elimdeki taşları duvardaki deliklere koydum bir kristal daha aldım

    YanıtlaSil
  8. çubuklada son sandık açılacak sanırım ama açamadım

    YanıtlaSil
  9. tmm çubuğu önce kapının solundaki duvarda çatlakta büktüm sonra sandıktan kristali aldım çıktım
    teşekkürler

    YanıtlaSil