2012/01/19

To Nothing


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. 1.Çantayı About edip içindekileri çıkardık.
    2.Anahtar ile yatağın yanındaki dolabı açtık push butonuna bastık dolap kayboldu.
    3.Yatağın yanındaki şekili çantanın içinden çıkan çikolatanın renklerine göre yaptık.Yatak kayboldu.
    4.kumandayı about edip yatağın arkasında çıkan fişe taktık.Doldu aldık.Tv yi açtık tv kayboldu.
    5.kırmızı kartı pc ye taktık çekmeceler açıldı.
    6.tv nin arkasında çıkan sekilleri alt alta yazdık çıkan şifreyi üzerinde rakamlar olan dolaba girdik. Ağırlığı içine koyduk alt kapağını açıp push a bastık. işik açma kapama aktif oldu.
    7.raptiyeleri aldık posteri sabitledik. işigi kapattık ve o ortası açık olan demir ile posterin üzeindeki mavi yere item seçiliyken tıkladık.
    8.Id çekmecelerden çıkmıştı zaten. ıd yi yazdık PAsS yazan yere de posterden çıkan sıralamayı girdik. Bende P=L A=R s=G S=S çıktı sonra onları pc ye girdik.
    9.yine kırmızı kartı yaptık geri aldık. Onunla şaraplı doabı açtık şarabı tirbüşonla açtık anahtar oldu onunla da kapının yanında yeni açıkan yeri açtık. Tokmak gibi olan yerine çantayı taktık. geri gelip o açtıgımız yerin altına tıkladık öne geldi.
    10. Sıra halıların kenarlarına bakmaya geldi. Yen açılan yerin alt kısmına tıklayınca bende karo 7 , kapının sağına yere tıklayınca köşeye bende sinek 8 , şaraplı yerdeki halının köşesinde kupa 6, eskiden yatak olan yerdeki halının köşesinde maça 6 . yeni açılan yerde şifreli yer var .
    Kupa = Hearts
    Karo = Diamonds
    Sinek = Clubs
    Maça= Spades

    yani SCHxD = Maça Sinek Kupa x Karo
    11. Push a batım kapı kayboldu o içi boş olan levhayı mengeneye taktım yamuldu o ipi de çekmecenin içindeki kartları birleştirmek için kullandım dolabın şifresini veriyor.
    12. çekmeceyi yaptım, merdiven açıldı. O eğip buktugum demiri monte edip merdiveni taktım aşağıa indim kuru kafanın şekline göre işigi kapadıktan sonra merdivenin orda çıkan yerlere göre dugmeleri yaptım açıldı soldan ve sağdan itemler alıp oyunu tamamladım..

    YanıtlaSil