2012/01/06

Tardy Greetings


Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

24 yorum:

  1. 5 tane şişe bir el ve bir alet buldum pense gibi bişey ne olduğunu bilmiyorum:D

    YanıtlaSil
  2. elle ayıyı ensesinden tutuğum gibi kenara attım diğer odaya geçtim bir şişede ordan aldım

    YanıtlaSil
  3. dolabın yanındaki kapıyıda açtım ve 2 şişe daha ordaburdan

    YanıtlaSil
  4. selam adsız, el ve 5. şişeyi bulamadım

    YanıtlaSil
  5. el ve 5. şişeyi bende bulamadım

    YanıtlaSil
  6. 5.şişe televizyonlu ekranda ön tarafta el de kırmızı dolapların birinin hemen bitişiğinde sağ tarafında ama hangisi hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler ben gökçen selamlar

    YanıtlaSil
  8. eli ayıdan geri alıp kızın ordaki şişeyi elle aldım 9 şişe oldu

    YanıtlaSil
  9. selaam oyun bittimi yetişirmiyim size :)

    YanıtlaSil
  10. slm ben ara vermiştim oyuna ben 9 şişe buldum

    YanıtlaSil
  11. 1. ilk ekranda saksının arkasında
    2. dolapta alt rafta

    YanıtlaSil
  12. 3. iki sağ yapınca sağda koltuyğun ve saksının arkasında

    YanıtlaSil
  13. 4.aynı ekranda alt yapınca turuncu itemlerin altında

    YanıtlaSil
  14. 5.bir sağ daha yapınca kadehlerin olduğu dolabın arkasında

    YanıtlaSil
  15. ilk ekranda dolabın arkasından aldığımız elle ayıyı kadırıyoz ordan bir şişe daha

    YanıtlaSil
  16. dolabın yanındaki kapıyı açınca ordan 2 şişe

    YanıtlaSil
  17. slm snoww o kızın olduğu ekrandaki şişeyi ayıyı kaldırdığımız elle alıyoz başka türlü alınmıyo 9 şişe oldu bende

    YanıtlaSil
  18. başkada bişey yapamadım yapan varsa yazsın;)

    YanıtlaSil
  19. renkleree yukarı,sağ,sol,yukarı,sağ,sol,aşağ, son şişe alıyoz(kopya)

    YanıtlaSil
  20. ayının oradan sola girdim oyun bitti :)

    YanıtlaSil
  21. hepinize teşekkürleer :)

    YanıtlaSil