2012/01/17

Sneaky's Crusade 9


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

49 yorum:

  1. oleyy!yakaladım:)
    teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  2. Edeki budadan mavi taş
    Gden kürek.
    Bden kürekle pempe taş
    Ldeki yere yıldızları takınca siyah anahtar.

    YanıtlaSil
  3. selam haye:)
    Z de sağdan şamdan

    YanıtlaSil
  4. P den levye
    levyeyle Jden mor taş

    YanıtlaSil
  5. h.g.snow.
    siyah anahtar Q yu açtı
    Pden levye
    Jden levyeyle mor taş.
    biryerdende dedektör almıştım.

    YanıtlaSil
  6. snow o şamdan değil dedektör.

    YanıtlaSil
  7. Yden masanın üst.sopa aldım.

    YanıtlaSil
  8. jamdan diğilmiş dedektörmüş F de ve ı da kullandım kürekle kazdım çakmak ve şifreli çanta

    YanıtlaSil
  9. evet farkettim haye jamdan değil dedektör :)

    YanıtlaSil
  10. Nde de dedektör ve kürekle anahtar

    YanıtlaSil
  11. anahtar R yi açtı Z detavanda gördüğüm şekilleri kutuya uyguladım anahtar ve kapı üstünde EPİPS yazıyor

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler snow
    :)
    R DEN 2.SOPA(Beyaz anahtarla girdik)

    YanıtlaSil
  13. Tden tornavida.
    epips den anlamlı kelime bulmamız lazım.

    YanıtlaSil
  14. T DEki kutuya pipes yazınca mavi anahtar.

    YanıtlaSil
  15. anahtar T yi çtı tornavida ve kutu EPİPS le anagram bulmamız gerek
    tornavidayla Uda vazonun altından kırmızı taş

    YanıtlaSil
  16. mavi anahtarla V yi açtım.mumu yakınca sarı anahtar.ip ucu olan renkli kağıt var.

    YanıtlaSil
  17. tornavidayla Udaki vazodan kırm.taş.

    YanıtlaSil
  18. gold anahtarla AAdan dürbün.

    YanıtlaSil
  19. sağo haye :)
    çubuğu Q da heykele taktım 1 tane daha lazım

    YanıtlaSil
  20. ABde tornavidayla taşları koyacağımız kasa.

    YanıtlaSil
  21. sopaları Qdaki budaya takınca sarı taş.

    YanıtlaSil
  22. AA da tv nin altında tüpler var
    AB de taşları dizeceğimiz yer

    YanıtlaSil
  23. sopaların biri R DE.diğeri Y deydi snow.

    YanıtlaSil
  24. evet ama ben renkli ipucundan birşey anlamadım.kağıtda dönüyor.

    YanıtlaSil
  25. sağol haye buldum Rdekini almamışım :)

    YanıtlaSil
  26. çantaya 4024 girdim yeşil taş

    YanıtlaSil
  27. 40 kırmızı
    60 mavi
    50 yeşil
    50 sarı yapınca turuncu taş

    YanıtlaSil
  28. f de teşleskopla renkler k.mor.y.s.m.t.p

    YanıtlaSil
  29. 40 kırmızı
    60 mavi
    50 yeşil
    50 sarı yapınca turuncu taş
    nerde yapınca :))

    YanıtlaSil
  30. taşları dizdim anahtar X i açtı

    YanıtlaSil
  31. anahtarla gemiye binemedim.sanırım heykelleri yerleştirmeden çıkamıyacağız.

    YanıtlaSil
  32. J deki oklara göre W daki yeri yapınca X de heykelleri diziceğimiz yer çıktı

    YanıtlaSil
  33. sağol snow
    bu üçgenler biryerde vardı ama yazmamışım:(

    YanıtlaSil
  34. heykelleri dizdim başka heykel aldım

    YanıtlaSil
  35. okları yapamadım ya:(

    YanıtlaSil
  36. hımmm heykeli alınca gemiye bindim :))

    YanıtlaSil
  37. oklar güney batı güney güney doğu yönünde

    YanıtlaSil
  38. W da yapınca X de konturol et olunca X de heykelleri koyacağımız yer açılıyor

    YanıtlaSil
  39. ben orda yer açılacak sanıyordum:(sağdaki ekrandaymış:)

    YanıtlaSil
  40. heykelleri koydum ama başka heykel alamadım.aynı yerdenmi alacağız?

    YanıtlaSil
  41. ben heykel almadan çıktım.

    YanıtlaSil
  42. heykelelri dizince dizdiğim yerden başka heykel aldım gemiye binip çıktım :))

    YanıtlaSil