2012/01/28

The Several Journeys of Reemus - Chapter 4


Yeni macera oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. slm
    haritaların hepsini aldm 4-5 yere gittim
    bahçeli bayann olduğu yern az ilersnden odun parçası arya tuuttm iğnesini aldm vede çiçek

    YanıtlaSil
  2. hortum aldm
    ilerledim hortumu suya bıraktm
    ilerledim taş aldm
    arnn iğnesiyle ağçtan şekiller olan yerdn yuvarlak yeri açtm sapan ve kağıt
    sapn ve taşla baykuşu vurunca ağacn orası açıldı
    hortumla su tuttm
    çiçeği attm içne ölü arı gbi bişi çıktı burdaki işim bitti :)

    YanıtlaSil
  3. markete gittm kağıda göre karşım yaptım
    p g olanı çiçeğe döktüm patladı adam ceketni çıkarttı :)
    p r döktüm çiçek yok oldu
    h g yaptım adamda saç çıktı
    bişiler söledi 12 yaş felan
    h ryi adama döktüm saçları yine döküldü garibmin :)

    YanıtlaSil
  4. head sampoo yu döktüm saçı parladı

    YanıtlaSil
  5. s r yaptım adamın elbiseleri döküldü muhaaaaa :)
    s g yaptm elbise geri çıktı
    başka yere geçtm
    böcekli yere
    yerdki tahtayı aldm ateş çıkaran böcekle yaktım turuncu yere tuttm
    patladı kurt çıktı aldm
    tahtayla su kenerndaki taşı ittm
    tahtayı kaldırdm
    tekrar tahtayla küçük taşı ittim
    kurtu şelalenn tepesne bıraktım
    düştü tahtaya çarptı köpü ayağı kırıldı adam böceğe vurunca köprüyle düştü
    bitti

    YanıtlaSil
  6. sirkin olduğu yerde meyve topladm tebeşir aldm tahtayı tebeşirle yazdım
    yuvarlak şeyleri burnumuza taktk
    palyaçoyla konuştuk
    bardağna meyvayı daldırıp yeşil yaptık

    YanıtlaSil
  7. ağaçtaki kuşa vernce bayılp düştü
    mavinn başna püskül düştü
    ileri gttk yeşil bitkiye tebeşiri vernce yüzümüze püsküttü boyandı
    mavi çiçeğe tklaynca elektrk çarpıyo

    YanıtlaSil
  8. pilaja geldm sudan ip aldm
    ağaca asıp taşa bağladm ipe asldm taş yukarı çıktı
    mavi yaratk sağ ekrandan koyunun ipini çözdü
    eline yukardan sıvı gbi bişi aldı
    bi geri ekranda anhtara tutunca anahtarı aldı
    sandğı açnca içnden yiyecek
    sol üstteki ekrandaki adama vernce sopasnı aldı
    lastğin oraya bıraktı

    YanıtlaSil
  9. çıkmak zorundayım kolay gelsin

    YanıtlaSil
  10. slm kimse oynamamış mı
    önce adamın saçlarnı döktüm karışımla
    sonra tişörtünü yaktm karışımla böcekler var
    üstündeki kılları yaktım karışımla
    gömlek giydirdim karışımla tekrar böcekler üste çıktı
    saçina h s yapınca böcekler öldü
    adama saçlarını döktürecek karışımı tekrar dökünce bitti bu bölümde

    sahildeki yere geldim
    sopayı lastiğin ordn aldm sopayla koyuna tkladm benle geldi
    koyunu sahlin oraya sopayla birlikte bıraktm
    sincapn ordaki hayvana bağırdm arkamdn geldi taşla ezdik bu bölümde bitti

    YanıtlaSil
  11. sirkli bölümdede tebeşirle mavi yaratık tahtaya yazı yazarken palyaçoyu oyalıyor.
    adamda bu arada sandğn önünde drup içnden saçına bi sıvı sürdü
    mavi çiçeğe dokunup saçları kabaryor
    diğer maskeli adamn yanına gidiyorlar bu bölümde bitti


    başka bi yerdeler
    asklığı alıp anten şeklnde yaptm akrobat olan adamn standındaki yere askıyı taktm anten şekillerni elektrk geçişine göre yapnca bitti
    ilk başladğm yere geldm
    bitti

    YanıtlaSil
  12. oyunu tekrar oynadm hepsini yapnca
    geminn olduğu yere geldm top var ama ateş edemedm
    haritaya baktm markete yine gidebildim iki şişe aldm
    bahçeye gittm kürek ve kağt
    bi ilerden kürekle taşlarn ordan item
    nehir olan yere gittm böcekle konuştuk geminn olduğu yere gittk böcekte gelmiş
    şişelerle topu büyüttk itemi taktık tklaynca gemiyi batrdık
    bitti
    tşkler

    YanıtlaSil
  13. başka bitişte var tüy çıkartcı şişeyi böceğe dökünce tüyler çıkyor ve gizlice gemiye gdip gemiyi batırıyor :)

    YanıtlaSil
  14. ben şu sıvıları karıştırma olayını çözemedim nasıl yapcaz yhaaa :D

    YanıtlaSil
  15. slm
    p g koyu yeşil şişe çiçeğe 2 kez dökün patlaynca adam üstünü çıkaracak
    s r açık yeşil diğer tişörtü çıktı
    h g mor şişe adamda saç çıktı
    h r koyu turuncu şişe tüyler döküldü böcekler saça kaçtı
    s g koyu mavi şişe kıyafet giyindi
    h s gri şişe böcekler öldü
    h r turuncu şişe saçları döküyo ve bu bölüm bitiyo
    umarm yardmcı olur

    YanıtlaSil
  16. Takıldığım yerler oldu eline sağlık güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil