2012/01/24

Ranche Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. slmmm herkese :)
    ilkekranda solda karşıdaki testereyi aldım
    kapıdan girdim duvardaki şapkanın altından anahtar aldım
    sağdaki dolap gibi yerin arkasındaki sopayı aldım ve dolap gibi olan yeri testereyle kestim saman çıktı içinden
    soldaki kovayı aldım aynı yerdeki musluga takıp su doldurdum
    ilkekrana döndüm sağdaki kilitli yeri açtım soldaki küreği aldım
    süpürgeyle solda yerdeki samanları süpürdüm anahtar aldım
    samanın olduğu odaya döndüm kovayı samanın önüne koydum kürekle kovaya saman doldurdum ve kovayı aldım
    ineğin olduğu yere geldim ineğe kovayı verdim altından tahta aldım
    saman olan yere gittim elimdeki küreği samanla doldurdum atın yanına gidip ata verdim arkasındaki diğer tahtayı aldım

    YanıtlaSil
  2. formdan düşmüşüm galiba tahtaları koyacak biyer bulamadım :((

    YanıtlaSil
  3. ya herkes neerdeeeeeeeeeee ben gelince olmuyorsunuz :((

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    tahtaları kapının sağına ve soluna yerleştirip çıkıyoruz:)

    YanıtlaSil