2012/01/25

Paper


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. teşekkürler tatlım...:))

    YanıtlaSil
  2. ilk ekrandan resim aldım
    ortadaki eve girdim boş kağıt aldım rafta kitap var ipuçlar var kitapta
    karşıdaki evlerden birinden kalem aldım
    karşıdaki büyük camlı evin köşesini kaldırınca makas aldım
    makasla ilk aldığım resimli kağıdı kestim anahtar çıktı
    kalemle boş kağıda tıklayınca işlem çıktı
    bi de bir yerden üzerinde kare işareti olan bi kağıt almışım

    YanıtlaSil
  3. anahtarla ilk eve girdim yine şekilli kağıt aldım
    her yerde işlemler var ama ya:((
    iki şekilli kağıt birleşti anahtar resmi çıktı ortaya

    YanıtlaSil
  4. rakamı bulduktan sonra gerisi kolay oldu ama rakamı kopya çektim
    o yüzden siz devam edin...

    YanıtlaSil
  5. 1344’ün bulunuşu.
    Kitaptaki ipucuna göre
    Kalp= 76x10=760
    Karo=42x4=168
    Sinek=42x10=420
    Maça=760+168+420-4=1344

    YanıtlaSil