2012/01/04

Octopus Hunter


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. koltuktan makas bıçak

    YanıtlaSil
  2. çıkmalıyım ;) oynayanlara kolay gelsin:D nedenmi yaptım bu açıklamayı çokta umrunuzda değil çıkmam biliyorum:D ama yapamamış salak demeyin diye:S yaptım açıklamayı oynasam kesin yapardım :D kaçmaz benden:D

    YanıtlaSil
  3. dolap çekmecesndeki puzzle yapıyoruz ahtopot aldk
    kanepedn makas bıçak
    büfenn ordaki en alt çekmeceyi dolabn en üstündeki yere göre yaptım çekiç aldm
    duvardaki attan çekçle ahtapot aldm

    YanıtlaSil
  4. makasla yataktaki yastktan ahtapot

    YanıtlaSil
  5. diğer kanepeden alet

    YanıtlaSil
  6. kitabn yanındaki yerden aletle ahtapot

    YanıtlaSil
  7. tvdeki ipicuna göre büfenn birinci çekmecesi balık aldm
    saate göre 3. çekmeceyi yaptım hand saw aldm
    sarı çiçekten makasla ahtapot
    büfedeki ahtaopata balıkla tkladım ahtopot aldm

    YanıtlaSil
  8. kitaptaki S harfine göre 2. çekmeceyi yaptm kürek aldm
    kürekle saatn sağndaki saksdan ahtapot

    YanıtlaSil
  9. saat karşımzdayken masann oraya tklayp sandalyenn ayağndan hand sawla ahtapot aldm

    YanıtlaSil
  10. dolabın en alt çekmecesne yerleştip anahtar
    bitiş
    tşkler

    YanıtlaSil