2012/01/04

NY Time Square Escape


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

33 yorum:

  1. sol kanepenin altından tornavida sapı sanırım

    YanıtlaSil
  2. koltuğun altından bir item

    YanıtlaSil
  3. sağ kanepede sırt yerinden bi yer var açılacak

    YanıtlaSil
  4. boya kutularının kapağını açtım

    YanıtlaSil
  5. sağdaki koltuklar açılıyo bıçak gerek sanırım

    YanıtlaSil
  6. ikinci tablo ve sol çekmece şifreli

    YanıtlaSil
  7. korkuluktan fırça aldım

    YanıtlaSil
  8. tabloları boyuyor

    YanıtlaSil
  9. şifreleri veriyo boyayınca

    YanıtlaSil
  10. tmm anahtar aldım tablonun arkasından

    YanıtlaSil
  11. çıkan şekiller beyaz diğerleri siyah olunca anahtar

    YanıtlaSil
  12. tablolardaki şekilleri beyaz diğerlerini siyah yapınca aldım anahtarı
    diğer odaya geçtim

    YanıtlaSil
  13. anahtarla dışarı çıktm

    YanıtlaSil
  14. diğer odada tabloda çekmecenin şekilleri var
    yanlış anlamadıysam paraşüt çantası aldım galiba çekmeceden

    YanıtlaSil
  15. çekmecenin üstündeki koltuğa tıklama sırası sanırım ama olmadı

    YanıtlaSil
  16. dişardaki tabloda çekmecenn şifresi var soldan sağa doğru yapıyoz şekilleri ve bir item

    YanıtlaSil
  17. paraşüt çantasıymış

    YanıtlaSil
  18. dışardaki sayılarla içerdeki sağdaki koltuğun renklerini değiştrdim ama bişewy olmaDI

    YanıtlaSil
  19. evet adsız bende bi saattir onu yapıyorum ama olmuyor
    başkada ip ucu yok
    terstende denedim olmadı

    YanıtlaSil
  20. ben tamamen yanlış anlamışım ip ucunu
    önce 3 sonra 5 sonra 1inciye bas koltuklarda anahtar aldım mavi çekmeceden diğer anahtarı ikinci odadaki çekmeceden tornavidanın ucunu alıp pencereyi açtım
    atladım paraşütle

    YanıtlaSil
  21. anlatmaya çalıştım adsız
    ben ilk önce birinciye sonra ikinciye denk gelenleri tıklamaya çalışıyordum bi saattir ama meğer orda yazan sıraya göre sol baştan yani önce 3 sonra 5inciye tıklamak gerekiyormuş

    YanıtlaSil
  22. yani 35124 yazıyor ya hani
    önce 3 numaralı koltuğa sonra 5 sonra 1 daha sonra 2 ve en son 4üncüye tıkla

    YanıtlaSil
  23. yaptım hiç bişey olmadııı

    YanıtlaSil
  24. ooxoo
    oooox
    xoooo
    oxooo
    oooxo
    soldan sağa kanepe minderi farzedersen her seferinde x olan yerlere tıkla

    YanıtlaSil
  25. anladımm saoll

    YanıtlaSil