2012/01/01

New Year 2012


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. yemek tabağı abaout yapıp ekmeklern üstünü boyadm
    top buldum
    saatten pil aldm kedye taktm
    kapıdan içeri girdm ekmekleri ızgarann üstüne koydum harfler çıktı
    çekmecedeki kuya yaznca item aldm

    YanıtlaSil
  2. kediye pili taktıktan sonra kollarını ve gözlerini oynatıyor.sol aşağı-sağ yukarı-sağ aşağı-sol yukarı-sağ yukarı buna göre kırmızı dolabın kapaklarını açıyoruz ve üst tarafı açılıyor ip alıyoruz.portakallarda günler var takvime bakıyoruz pazardan c. tesiye doğru gidiyor takvim.çarşamba pazar ve perşembe günlerine bakıyoruz daha doğrusu denk geldikleri tarihlereBurda şifreyi tesadüfmü buldum bilmiyorum ama portakallara göre örneğin wed yazan portakal ikiye ayrılmıştı.o güne denk gelen tarihlerde 7 14 21 28 bunlardan ikincisini aldım(14).sun da üçüncüsünü(18) ve thu da dördüncüsünü(22).şifreyi üç kutucuklu yere giriyoruz(141822)makas benzeri bir nesne alıyoruz.onunla da perdeyi alıyoruz

    YanıtlaSil
  3. topa perdeyi takıp üzerine ipi geçirip harfli çekmeceden aldığımız(GAO)itemle tıklıyoruz boyanıyor.

    YanıtlaSil
  4. onu duvarda asılı bir tablo önünde de bebek olan ekrana koyuyoruz.son altı haneli şifreyi de tv deki 'cowboy'yazısının harflerinin saatteki renk karşılığına göre buluyorz.(örn c cyan turkuaz saatte 4 te)buna göre son şifre 469168 anahtar alıp çıkıyoruz.teşekkürler oyun için:)

    YanıtlaSil