2012/01/06

Magical Room Escape 2


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

23 yorum:

  1. nevar ne yoksa topladım bikaç yerde rakamlar yazıyo 8 6 4 2 2 yazıyo

    YanıtlaSil
  2. anahtarla valizi açtım yine turuncuı bişey

    YanıtlaSil
  3. çiçeğin üstündekileri raftaki kaseye döktüm

    YanıtlaSil
  4. kaşıkla karıştırdım saksının arkasından anahtr çıktı

    YanıtlaSil
  5. kertenkele örümcek ve kelebek var elimde

    YanıtlaSil
  6. 2468 yazdım dolaba anahtrla açtım

    YanıtlaSil
  7. mumları üzerinde iki yazan yerlere yerleştrdim yeşil kavanozu dökünce soldakine yandı

    YanıtlaSil
  8. sağdakide yandı

    YanıtlaSil
  9. yeşil kazanıda ordaki kahverengi yere koydum içine elimdeki hayvanları attım yalnız sırayla atılıyo deneyerek bulun. sonradaki deneyerek bazı renklerdeki iksirleri döktüm

    YanıtlaSil
  10. slm kertenkele toblodaymış ben çok aradım:(
    önce kelebeği kazana attım ,kertenkele,örümcek,kırmızı şişe,yeşil,sarı şişeleri tencereye boşalttım.
    bundan öteyede gidemedim :8yapabilen yzsın bence kafama takıldı sinir oldum neyi gözden kaçırıyorum bilmiyorum ayıcığı delmeye çalıştım olmadı tencereyi karıştırmak istedim olmadı ve bir çok şey denedim olmadı:((

    YanıtlaSil
  11. bulduuum
    sağ mumu koyduğumuz yere mavi şişe döktüm yanılmıyorsam iyice yaklaştım:)
    iksir tarifi verdi

    YanıtlaSil
  12. sol tarafa ayak kısmına yaklaştım duvara vavi şişe boşalttım yine resim çıktı heralde bunları kazana koyucaz:9

    YanıtlaSil
  13. ayy çok uğraştırıyor sıkıldım:(bitsin de istiyorum kıslaaar nerdesiniz yaaa:)

    YanıtlaSil
  14. raftaki kaseye turuncu kaseyi boşalttım,sonra kırmızı,kısaca resimdeki renkleri boşaltıyorum bakalım ne olacak :D

    YanıtlaSil
  15. karışımı tuzluğa benzer kırmızı iteme doldurdum,ikinci karışımıda hazırladım onuda yeşile doldurdum

    YanıtlaSil
  16. iksirleri hazırladım ilkini kırmızıya,ikincisinide yeşile doldurdum,kırmızı iksiri yeşile boşalttım değneğe benzer bişi aldım

    YanıtlaSil
  17. tencere yazacaktım :(
    yine takıldım

    YanıtlaSil
  18. mumları yakamadım

    YanıtlaSil
  19. oyun bozuk mu ne kullandığım anahtar yine elimde cvaz geçtim oynamak isteyene kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  20. adsız sağdakine sağdan soldakine de soldan tıklarsan yanıyor bende çokça deneyerek yakabildim

    YanıtlaSil
  21. aldığımız o çubukla bavul olan dolabı kenara çekiyoruz değneyi çıkan yere takıyoruz ve bitiş çok şükür..

    YanıtlaSil