2012/01/30

Love Letter


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

50 yorum:

  1. masadan kalem ve çekmece kulbu gibi bişey
    şöminenin yanından kibrit

    YanıtlaSil
  2. kapının yanından bıçak
    diğer kapının yanından kağıt ve zarf
    zarfa yazı yazdım sanırım tavşana mektup

    YanıtlaSil
  3. ben devam etmeye çalışayım
    kalemi ve kibriti about yapınca oklar var üzerinde ama çekmece ve duvardaki yere uymadılar ne yazıkki...

    YanıtlaSil
  4. duvardaki pul tablosunu yeş 11 p 11 p12 yeşil 22 p23 olarak açtım içinden masaya uygulayacağımız şifre çıktı

    YanıtlaSil
  5. orayıda kağıda göre uygulayınca yapışkan aldık çekmeceden about yapınca bir şifre kağıdı daha çıktı

    YanıtlaSil
  6. nasıl ya ben onu uyguladım ve yine uyguluyorum açılmadı bi türlü???

    YanıtlaSil
  7. ama kibritle kalemdeki şifreyi yapamıyorum anlamlı kelime olarak düşündüm peach olarak yok olmuyor ya

    YanıtlaSil
  8. yapıştırıyı zarfa sürdüm pul gerekli
    ayrıa about yapınca glue yazan etiketinde bi şekil çıkıyo ortaya

    YanıtlaSil
  9. pul aldığımız şifreli kağıt

    YanıtlaSil
  10. etiketi ve tablodaki renkleri göz önüne alarak yıldızı takip edip
    kutuya mor mavi yeşil pembe sarı yaptım açıldı ama yaklaşamıyorum

    YanıtlaSil
  11. o kutuya ewlimdeki mühürle tıkladım sonra mührü elimdeki kağıda bastım pembe yıldız çıktı

    YanıtlaSil
  12. açtığın kutuya mührü bas hani şu çekmece kapağı gibiolan şey varya onu

    YanıtlaSil
  13. onuda mektuba koy postala

    YanıtlaSil
  14. kırmızı kutuya konulacak

    YanıtlaSil
  15. evet öyleymiş...kağıdı zarfa koydum kırmızı yere bıraktım
    kapının yanındaki yerden yine kağıt ve zarf aldım???

    YanıtlaSil
  16. onada yapışkan sürülüyor aynı yerden pulda alıp yapıştırıyoruz acaba oyundamı hata bir mektup dahamı yazacağız anlamadım

    YanıtlaSil
  17. elimdeki kağıt ya da zarf işaretliydi ineğe tıkladım yaladı galiba:)))
    bir kaç tur attıktan sonra ordan mühür aldım yine

    YanıtlaSil
  18. şu kalem ve kibritteki şifreyi yapmak lazım şimdi

    YanıtlaSil
  19. oyunda hata yok bu sefer kağıdı mühürleyince pembe kalp çıktı onu da aynı şekilde gönderdim

    YanıtlaSil
  20. mührü inekten alıyomuşuz bende dört dönüyorum mühür diye :)

    YanıtlaSil
  21. kibrit ve kağıttakini cheap diye çevirtip ona göre yaptım yine olmadı:((
    bardakta da var bi numara galiba yaklaşıp duruyoruz ama dur bakalım

    YanıtlaSil
  22. ahada mektup geldi ineğin yanından

    YanıtlaSil
  23. galiba penguen getirdi içinde yıldız şifresi var

    YanıtlaSil
  24. kağıt değil kalem yazcaktım yanlış olmuş
    bu arada ineğin orda biri belirmiş zarf aldım ondan
    tavşandan mektup gelmiş:))
    pula yaklaşılıyor ama çözemedim

    YanıtlaSil
  25. içinde derken pulda yani

    YanıtlaSil
  26. zarfla masadaki kalemliğe tıkladım turuncu bıçak zarfı açtı içinden kırık kalpli mektup çıktı...üzmüşüz hayvancağızı herhalde:)))
    bu arada bardakta da panda belirdi:))

    YanıtlaSil
  27. zarfı ateşe tuttum ters olarak peach yazsı çıktı
    oklar şimdi işe yarayacak herhalde:))

    YanıtlaSil
  28. biz panda oluyoruz heralde :))

    YanıtlaSil
  29. mektubu ateşe tutuyoruz peach yazıyor tersten

    YanıtlaSil
  30. galiba:)))
    terse ve düze göre denedim olmadı yine yaaa:((

    YanıtlaSil
  31. ters olunca işaretlerin yeri değişiyor

    YanıtlaSil
  32. evet bende değişik olarak uyguladım olmadı ama:((
    hatta yazıdaki gibi harfere tersten bakıp denedim yine olmadı:))
    deli etti beni bu oklar yaf:)))

    YanıtlaSil
  33. bıçağı kullanmadık daha

    YanıtlaSil
  34. aaa oldu sonunda peach olarak yazdım denemeler sonıunda olduuuu:))
    pembe bişey çıktı
    onu da kesici ile kestim yıldız şekli çıktı

    YanıtlaSil
  35. bıçakla bas düz olarak peach a açıldı

    YanıtlaSil
  36. kalp girdi içeri bıçakla kestik kalbi balonda kalp ve kapının şifresi uygulayıp kapıya vınnnnnnnnnnn dışarı

    YanıtlaSil
  37. 43215 e bas sırayla kapı açılıyor o zaman

    YanıtlaSil
  38. yıldıza göre kapıya şekli çizdim ve happy endle çıktım
    yıldızın kalın ucunu dikkate alarak başlıycaz...

    YanıtlaSil
  39. rica:))
    ben de teşekkür ederim piyanist:))

    YanıtlaSil
  40. aklıma takıldı ama..
    duvarda yeşil ve pembe kutucukların çarpımı vardı o hiç işimize yaramadı
    yanıltmaca mıydı acaba???

    YanıtlaSil
  41. o pulları açarken işimize yaradı

    YanıtlaSil
  42. hımm anladım
    teşekkürler tekrar:)
    oynanmamış bi oyun var bakma istersen ben bişey anladım diyemem
    jan escape...

    YanıtlaSil
  43. Rakamların basma sırasının bulunması:
    Tabloda yeşilde x; pembede + işareti ipucu olarak vardı.
    yeşil 11 = 1x1 = 1
    pembe 11 = 1+1 = 2
    pembe 12 = 1+2 = 3
    yeşil 22 = 2x2 = 4
    pembe 23 = 2+3 = 5

    YanıtlaSil
  44. Renk sıralamsının bulunması:

    İpucu: yapıştırıcıdaki Cezve şeklinde sırayla sol üst, sol alt, orta alt, orta üst ve sağ üst kısmılarda beyazlık var.

    Üzerinde rakamlar olan tabloda bu kısımlara dek gelen renkler mor, mavi, yeşil, pembe ve turuncu.

    YanıtlaSil