2012/01/31

Laser Tsuuro


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. duvardaki tablolara göre kırmızı çizgili tuşlara tıkladım
    (123
    456
    789
    diye düşünürsek7465e tıkladım)
    lazerlerin biri kapandı ordan kağıt aldım diğer tarafın ip ucu var

    YanıtlaSil
  2. slm tatlım kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  3. slm emma bende takıldım biraz

    YanıtlaSil
  4. renkli panoya kafayı takmıştım diğeri daha kolaymış
    swıtch yazan yere tabloda swıtch harflerinin denk gelme sırasına göre tıkladım yani 131233 diğer taraf ta açıldı

    YanıtlaSil
  5. sonuncuyu kopya çektim
    gerçi ne dediklerini anlamak zor oldu ama sırası ile 14,12 ve 5 nolu tuşa bastım ve çıktım
    elimizdeki kağıda göre renklerin denk geldiği karelermiş
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. helal olsn gmz :))

    YanıtlaSil