2012/01/13

Kitchen Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. sepetten deterjan gibi bişey aldım
    kahverengi dolaptan radyo
    yıldızların sayısını dolaba girince mavi bi item buzdolabından pembe pasta sanırım aldım

    YanıtlaSil
  2. dolabın diğer kapağını açınca anahtar aldım
    anahtarla sarı dolabı açtım bıçak şifreli kutu ve bir de uzun bi item aldım ama ne olduğunu bilmiyorum henüz

    YanıtlaSil
  3. bıçakla pastayı kestim içinden şifre çıktı
    o uzun itemi penceredeki kilide taktımşifre yeri aktif oldu
    pastadaki işaretleri girince cam açıldı yine şifre isteyen item aldım sanırım mause...

    YanıtlaSil
  4. elimdeki mavi itemi deterjana doldurdum 4826 rkamını verdi
    elimdeki şifreli kutuya girdim pil aldım onu da radyoya taktım ama çıkan şekli anlamadım mause japonca harfler istiyo sanırım japonca işaretleri çıkartmaya çalışıcam şekillerden..

    YanıtlaSil
  5. camı açıp radyoyu about yapınca radyoda yuvarlaklar çıktı
    ne anlamam gerekki bundan şimdi...

    YanıtlaSil
  6. 大: büyük 中: Orta 小: küçük
    bu anlama geliyomuş yuvarlaklar kopya çektim mecbur..
    buna göre yapınca anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil