2012/01/31

Hunt For Shiny Stars


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. yastığın altında sayılar
    2-5
    1
    1-3
    1
    3-4

    YanıtlaSil
  2. yatağın sağ başlığından büyük kerpeten
    çekmecedeki üçgen pazılı yapınca siyah yıldız
    saksıdan çekiç parçası sap lazım

    YanıtlaSil
  3. pense ile kafesten mor yıldız

    YanıtlaSil
  4. yeşil kanepe minderinin arkasından tornavida diğer minderin arkasında g.s.o.b

    YanıtlaSil
  5. tablodaki tangramı sağ orta çekmeceye yaptım kenarları kırmızı yaptım yeşil yıldız aldım

    YanıtlaSil
  6. sehpadaki büyük elmadan bıçak
    ortada duran tekerlek gibi şeyin üstündeki yuvarlakların rengini çekmeceye girdim testere aldım
    testere ile fön makinesinden yıldız

    YanıtlaSil
  7. saatten çekicin sapını alıp birleştirdim
    bıçakla dünyadan yıldız

    YanıtlaSil
  8. sağ üst çekmeceye yastığın altındaki sayılara göre tıkladım yani ilk sırada 2,5 ikinci sırada 1 üçüncü sırada 1,3 gibi tornavidanın sapını alıp birleştirdim

    YanıtlaSil
  9. tornavida ile teleskoptan beyaz yıldız

    YanıtlaSil
  10. çekiçle kapının solundaki dolaptan kahve yıldız

    YanıtlaSil
  11. sayılar vardıya onlarla yeşil yeri tıkla yani 2 5
    1
    3 3
    1
    3 4 tornavidanın ucu

    YanıtlaSil
  12. g s o b 6508 son yıldızı alıp çıktım
    teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  13. 6508 şifre minderin altında

    YanıtlaSil
  14. slm
    ooo ben yazarken yapmışsın sen maşallah

    YanıtlaSil