2012/01/10

Heart Breaker Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

30 yorum:

  1. komidinin üstünden bi item yastığın altından makas ve bez kapının yanındaki çiçekten makasla cd
    kimse yokmu ?

    YanıtlaSil
  2. kanepedeki yastığın arkasından kerpeten gibi bişey aldım çekmecedeki puzzleyi yaptım bi kalp şifreli dolap karşıdayken çiçeği kestim makasla bi kalp daha cd pc taktım şifre çekmeceye girdim şifreyi bi kalp daha aldım şifreli dolabın üst kısmını bezle sildim renkler çıktı

    YanıtlaSil
  3. cd yi nerden almıştın alamadım

    YanıtlaSil
  4. ikinci çekmeceye tvdeki gibi tıkladım bir kalp daha

    YanıtlaSil
  5. kapının solundaki büyük çiçekten aldım canım
    bi kalpte şifreli dolabın üstündeki kırmızı kalbin oradan 4 kalp oldu

    YanıtlaSil
  6. büyük makasla iki kalbin arasından küçük kalp

    YanıtlaSil
  7. hala cd alamadım ben yaaaa

    YanıtlaSil
  8. tmm oldu sonunda kenara çekiliyormuş büyük saksı ben makasla kesmeye çalışıyordum

    YanıtlaSil
  9. mavi kırmızı yeşil pembe turuncu kalpler var bende
    ya sende

    YanıtlaSil
  10. renklerin karışımıyla renkli çekmeceyi yaptım
    turuncu kahverengi yeşil
    turuncu yeşil turuncu
    turuncu kahverengi pembe bi item aldım tutkal gibi

    YanıtlaSil
  11. mavi yeşil turuncu pembe bi eksik bende

    YanıtlaSil
  12. ikinci sıra pembe yeşil turuncu olacak :)))

    YanıtlaSil
  13. çekmecelerden aldınmı tv deki gibi tıklayarak

    YanıtlaSil
  14. renkleri yapınca aldığımız şeyi elmizdeki aletle birleştirip yatağın sağ tarafındaki mumu yakıp sarı kalp aldım

    YanıtlaSil
  15. siyah beyaz olanamı canım diğerinemi 2. sırayı yanlış yazmışım kusura bakma çiçeğede elimde makas tıklayıp duruyordum oda yanlış olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. siyah beyaz olanı değil diğerini tıklıyoruz

    YanıtlaSil
  17. siyah beyaz olana kalp yapmayı denedim bence güzel olmuştu ama kabul etmedi

    YanıtlaSil
  18. tmm buldum kanepenin sol kırlentinin arkasındaki şekli yapcaz sanırım oraya

    YanıtlaSil
  19. evvveettt mor kalp aldım

    YanıtlaSil
  20. evet yaptım onu siyah beyaz olanıda yaptım kanepedeki şekle göre sıra sonuncu kalbi bulmakta :)

    YanıtlaSil
  21. bahce makasiyla kanepenin solundaki cicekten

    YanıtlaSil
  22. slmlar yeşil süslü sepetten kırmızı bir item alıp pc masasındaki çiçekten son kalp alınıyor..

    YanıtlaSil
  23. duvardaki tabloya yaklaşıyo ama bişey yapamadım itemmi eksik acep :)

    YanıtlaSil
  24. yesil yapraklı sepetin arkasindan levye, onunla cicekten aliniyor

    YanıtlaSil
  25. slm nurcan
    slm adsız
    on kere yaklaştım o sepete ama görmemiştim kırmızı şeyi
    çıktım teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. o sepete defalaca tıklamıştım :) bitti hepinize teşekkürler :)

    YanıtlaSil