2012/01/27

Gotmail - Rival


Gotmail yapımı yeni oyun.
mail:724odaoyunlari@gmail.com şifre:oda123


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

59 yorum:

  1. yuppiiiiiiii
    günaydın herkese kim var? hadin başlayalım

    YanıtlaSil
  2. raftaki ele tıkladım arkasını döndü anahtar aldım
    raftaki kurbağayı aldım about yaptım içinden anahtar aldım

    YanıtlaSil
  3. gitarın üzerinde rakamlar ve şekiller var
    sehpadan kumanda aldım
    anahtarla tvnin solundaki kapıyı açtım başka odadayım
    yastığın altından kolye aldım
    yatağın altından fener
    çekmeceden (komodinin) pil alt çekmecede de kağıt var arkasını çevirince linke tıklanıyo
    elbise dolabındaki çekmeceden pil

    YanıtlaSil
  4. fenere about yaptım pil kısmını açtım hafıza kartı aldım
    pilleri fenere taktım elbise dolabının iç üst kısmına tuttum kapak var açtım kurbağayı yerleştirdim
    pilleri fenerden çıkarıp kumandaya taktım dvd moduna getirdim dvdye doğru tutup tıkladım şifre istiyo sanırım

    YanıtlaSil
  5. heh yandık linke tıklayınca japonca notalar çıkıyo sanırım nasıl halledecez acep :(
    kimse yok mu ya tek oynanmas ki bu :(

    YanıtlaSil
  6. kumandaya about yaptım japonca yazıya getirdim perdelerin üstündeki yere tıkladım kumanda seçiliyken perdeler açıldı
    pencerenin solundan cd aldım

    YanıtlaSil
  7. kumanda da bi japonca yazı daha varmış ona getirince lambalar yanıyo ne işe yarıyolar çok anlamadım şimdilik

    YanıtlaSil
  8. tvye getirip tıkladım japonca yazılar çıktı

    YanıtlaSil
  9. tv sehpasındaki kitaplarda 3569-1234 yazıyo
    dvdde denedim ama olmadı

    YanıtlaSil
  10. merhaba özlem

    CD üzerindeki notaların değeri 8,16 ve 2 lik Bunları girince CD yeri açıldı.

    Yastığın altından kolye aldım.

    YanıtlaSil
  11. mehaba yuziar teşekkürler bir saattir araştırıyom düşünüyom :) bulamadıydım bir şey

    YanıtlaSil
  12. CD yi koyunca birşey olmadı. Kurbağauı koyunca birşey olmadı. Kumandada kullanılmayan bir işaret var. Işıklar yanıp sönüyor. Kolye ve bir anahtar kullanılmadı. Bakalım ne olacak?

    YanıtlaSil
  13. galiba tvde notalar çıktı çekmecedeki linkle karşılaştırıyorum ama anlamadım bir şey :(

    YanıtlaSil
  14. yuziar benim tvde notalar çıktı cdyi takınca

    YanıtlaSil
  15. bütün işaretleri kullandık kumandada
    tv-dvd-perdeler ve ışıklar 4 tane

    YanıtlaSil
  16. sehpanın altında da kilit deliği var ama anahtar uymuyo başka anahtar gerek sanırım
    gitarda da işaretler var

    YanıtlaSil
  17. acaba kurbağaya göz mü takacaz? komodinin üstünde buna benzer bir bilye var ama alınmıyo masa lambası da yanıyo kapanıyo ama bir şey değişmiyo off :(

    YanıtlaSil
  18. ha bir de elbise dolabında çekmecede kilitli bir defter var
    yuziar gittin mi yoksa? :(

    YanıtlaSil
  19. Özlem gitmedim.Escape 24 e baktım ama onlar da daha fazla ilerlememişler.

    YanıtlaSil
  20. he iyi bari :)
    ben de linkteki notalara bakıyorum raftaki kutuya DCB... gibi girecez ama şifre yerinde 6 harf var linkte 8 nota göstriyo sanırım yanlış yoldayım

    YanıtlaSil
  21. Ara vermek zorundayım. Özlem inşallah dönüşte bitirirsin.

    YanıtlaSil
  22. mümkün değil :) ben de yardım bekliyim bari belki biri gelir acır halime :)
    kopya da bakamıyom eg24e giremiyorum

    YanıtlaSil
  23. slm
    abcgab
    kutuya girdk anahtar

    YanıtlaSil
  24. sehpa açıldı kart aldk

    YanıtlaSil
  25. abcgab olmadı

    YanıtlaSil
  26. açılması lazm
    ekrandan bi geri git tekrar kutuya taklaş ve kapağa tklat

    YanıtlaSil
  27. kolyeyi eçtığımz kutunn solunda bi yer var oarya taktm bişi olmadı gbi

    YanıtlaSil
  28. selam
    rafta nota işareti var kolye oraya takılınca çöpün arkasındaki kalpli yerin şifresi aktif oluyor

    YanıtlaSil
  29. olmuş çöp kovasnn arkasndaki şifreli yer aktif

    YanıtlaSil
  30. şifrede lambanın solundaki tabloda ama japonca yine
    şifreyi görmek için perdeleri ve ışıkları kapatın

    YanıtlaSil
  31. İlerleyememizin sebebi maalesef dil sorunu
    ド(do)、レ(re)、ミ(mi)、ファ(fa)、ソ(sol)、ラ(la)、シ (si)
    C(do)、D(re)、E(mi)、F(fa)、G(sol)、A(la)、B(si)

    demekmiş.
    Yatak odasındaki çekmecedeki işaretler
    ABCGAB notalarını veriyor. Bunu girince anhtar alamadım. Anahtarı almak için DVD ye CD yi koyup TV deki şekilleri görmek gerekiyor.(Çekmecedeki nota şekilleri TV dede görülüyor)

    YanıtlaSil
  32. şifre 1225

    su ki ri ma su dan Christmas bubun karşılığı olarakta şifreyi bulmuşlar.

    YanıtlaSil
  33. Anahtar yeni açılan yerde kullanılıyor.

    YanıtlaSil
  34. ID kartı da takınca dünya haritası ve üzerinde grafikler var.

    YanıtlaSil
  35. Daha önce takamamıştım. ID kartı taktığımız yerin sağına da diğer kart(Telefon kartı gibi olan) takılıyor ve ekran bilgisayar ekranı gibi oluyor ama dosya açılmıyor.

    YanıtlaSil
  36. dosyayı açabilmek için altında klavye var onu açmanız lazım
    klavyenin yanındaki mouse un altında anahtar var

    YanıtlaSil
  37. Tv nin altındaki şeride tıkla. Klavye çıkıyor. farenin altından anahtar alıp, klavyeye bakınca okunabiliyor dosya.Anahtarla günlük açılıp içinden kitap ayracı alınıyor. Onu yatak odasındaki lambanın altındaki sarı yere takıyorsun.

    YanıtlaSil
  38. Lambayı yakınca yatak odasındaki dolabın soluna bakıyorsun.5ID6LXR

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. Sonra da kitap ayracını oradan alıp, kanepenin üstündeki tablonun sağ üst kısmına takmalısın.

    YanıtlaSil
  41. ayracı daha sonra koltuğun üstündeki tabloya takın

    YanıtlaSil
  42. Tablodan kağıt uçak ve içinde anahtar alınıyor

    YanıtlaSil
  43. Anahtar piyano için.

    YanıtlaSil
  44. piyanoya uçaktaki sayıları girince anahtarı alıp pencerenin kenarındaki kutuyu açın.

    YanıtlaSil
  45. adsız piyanoda kaldım nasıl ve nereye girdin

    YanıtlaSil
  46. 5936 şifre imiş.

    YanıtlaSil
  47. pencerede üstteki kameradan anahtar sarkıyor

    YanıtlaSil
  48. Adsız piyanoyu nasıl yaptın rakamları nasıl girdin

    YanıtlaSil
  49. uçakla tıkla sırasıyla

    YanıtlaSil
  50. Şifre kağıdında
    5-2; 2-1;6-2 yazıyordu.İlk harfler daire içinde
    5. telde 3
    2. telde 1
    3.telde 2 ye denk gelen şekilleri piyanoya girdim .İtem kutusunda kağıt uçak kayboldu ama anahtar alamadım

    YanıtlaSil
  51. adsız piyanoda işaretler var nasıl tıklayacağımı malesef anlayamadım
    ne kadar çok sordum ya

    YanıtlaSil
  52. Şifre kağıdında

    5-3,2-1,6-2 yazıyor: İlk rakamlar diare içinde gitarın tellerini simgeliyor.
    5.telde 3 yazan kısımdaki şekil aşağı üçgen;
    2. telde 1 yazan yerdeki işaret eşittir işareti
    6.telde 2 nolu kısımdaki işaret ise X işareti

    anahtar piyanonun anahtar sokulan kısmından alınıyor

    YanıtlaSil
  53. tşkler yuziar :)

    YanıtlaSil
  54. nihayet bitti tşkler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  55. 5936 şifresi de herhalde kitapların sırasına göre bulundu. Anlamadığız işaretlere göre 3569 numaralı kitaplar yeniden dizildi.

    YanıtlaSil
  56. Barış, kedi ve özlem ayrı ayrı teşekkürler. El atmasanız birkaç saat daha oyun başında geçirirdim.

    YanıtlaSil
  57. ben teşekkür ederim yuziar şu piyano deli etmişti

    YanıtlaSil
  58. piyanoyu bende yapamamıştım rastgele bastım oldu :)

    YanıtlaSil