2012/01/05

Gold Mine Escape 7


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. selamm
    3. ekran kayanın arkasından kaşık kuşların rengine göre çekmecenin renklerini ayarladım kürek aldım

    YanıtlaSil
  2. çuvalların arkasından halka

    kürekle kömürleri aldım trene benzer şeye koydum

    YanıtlaSil
  3. tahtalardaki çivileri saydım 7298 kutudan çekiç

    YanıtlaSil
  4. rayların altından item,tekeri el arabasına taktım
    kalkmam lazım oynayanlara kolay gelsin:)ii akşamlar

    YanıtlaSil
  5. yardım lütfen

    YanıtlaSil
  6. slm
    tekerleği takınca el arabasının arkasından çark
    çekiçle trenin ordaki kapının sağ üstünden çark
    8254 varili açıp kaşıkla petrol alıyoruz çakmakla birleşince yanıyor trenin ateşini yakınca çark alıyoruz
    bir çarkta duvardaki meşaleyi yakınca alıyoruz
    çarkları kapının yanına takıp çıkıyoruz

    YanıtlaSil
  7. 8254... duvarda görülen tuğla sayılarından bulunuyor.

    YanıtlaSil