2012/01/12

Evil Kids Mystery


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. slm
    yapboz,halkayı yaptım elimde bıçak ve anahtar.anahtarla mantar çocuğun ayağından item,topu çektim bir parça daha,kırmızı mavi turuncu,sarı ortası yeşil yaptım dolabın üst kısmını levye aldım,yastıkları çektim bir parça daha,üç tabloları çektim anahtarla bir parça daha

    YanıtlaSil
  2. :(( kalkmam gerekiyor oynayanlara kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. slm
    üst çekmece resmi yapıp bıçak
    diğer çekmece resmden anahtar
    topun altndan yastğn ordn puzzle parçası
    üst dolabn sol tarafna wb yazan yern alt tarafndaki renkleri girdm demir parçası
    duvardaki kurbağlı resmin arkasnı anahtarla açnca puzzle
    mantar şapkalı oyuncaktan bıçakla puzzle
    fil resmi olan yerdn demr çubukla puzzle
    oyuncak tren oln yerde köprüye tklaynca şifre çıktı
    çekmeceye girdim şifreyi pompa

    YanıtlaSil
  4. üst çekmecedeki üçgen yeri yaptm 64 üçgen vardı puzzle aldm
    alt çekmece çözümü
    87
    987
    983
    91
    çekç aldm

    YanıtlaSil
  5. merdveni kırdm çekçle puzzle

    YanıtlaSil
  6. kapnn yanndaki yatktan turuncu yere pompayla tklaynca diğer puzzle ve kapıya takıyoruz
    anahtar ve çıkş
    tşkler

    YanıtlaSil