2012/01/06

E 3D: Survivors


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. ben anteni yaptım kaldım sen nerdesin

    YanıtlaSil
  2. bitirdim yardım isteyen olursa burdayım

    YanıtlaSil
  3. yerden fener,mum ,kumaş, boru ,ip,kablo, kağıt, şarjör,aldım
    kumaşla boru birleşti pencerenin iç kısmında bir yere taktım
    kapının olduğu ekrandan bi alla harita ve kar ayakkabısı soldan pense ve ilk yardım çantası
    pense ve kablo birleşti
    soldan batarya , çekiç ilk yardım çantasıyla adama tıkladım
    bataryayı radyoya tıkladım
    çekiçle banktan tahta

    YanıtlaSil
  4. tahta ve ip birleşti sedye oldu adamın altından tabanca şarjörü taktım

    YanıtlaSil
  5. kürek ve balta aldım baltayla kapıyı kırdım kürekle karı kaldırdım kurdu öldürdüm çatıda anteni düzeltim
    radyoyu ayarladım kordinatları aldım haritayla birleştirdim
    mum yazmıştım işaret fişeğiymiş helikopter geldi bitti :)

    YanıtlaSil