2012/01/25

Curved Seashells


Yeni oyun.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. Koltuk yastıklarının arkasından çekiç aldım
    Tablonun arkasında duvardaki renkleri, diğer ekrandaki şifreli yere yaptım
    yeşil-mavi-kırmızı
    pembe-turuncu-sarı
    bıcak aldım

    YanıtlaSil
  2. Çekmecedeki puzzle yapınca bıcak aldım
    Saksıdan makas aldım

    YanıtlaSil
  3. Makasla yatağın üzerindeki yastığı kesince mavi bir item aldım.
    (yukarıda yanlış yazmışım. bir diğer şifreyi yaparken yeşil bir item aldım, birinden bıcak aldım)

    YanıtlaSil
  4. Çekiçle duvarda bulunan süs eşyasını? unuttum adını onu kırdım şifreyi verdi 1969

    Tabloda yol gösterilmiş. bir diğer çekmecenin şifresi.

    Saksıdan pense aldım.

    YanıtlaSil
  5. Kapının solundaki heykelin tepesinden tornavida aldım
    Tornavida ile kapının sağındaki vidalı yeri söktüm pembe bir item aldım

    YanıtlaSil
  6. Dolabın içindeki süs eşyasına pense ile tıkladım sarı itemi aldım

    YanıtlaSil
  7. Şifreyi çekmeceye girince testere gibi bir item aldım

    Tablodaki sıralamaya göre çekmecedeki sarı düğmelere basınca testere aldım

    YanıtlaSil
  8. Masanın üzerindeki kabuğu elektrikli testere ile kestim sarı bir item aldım yaprağa benziyor bunlar

    YanıtlaSil
  9. Testere ile beşiğin tahtasını kestim beyaz bir item aldım

    YanıtlaSil
  10. Pandayı kestim bıcakla bir item daha aldım. Yaprakları yerleştirdim bir yaprak eksik.

    Yeşil kareli yerin ipucunu göremedim.

    YanıtlaSil
  11. Kapının üzerindeki ok işaretini yeşil yere yapınca yaprağı aldım. elimdekileri yerleştirdim çekmeceye sarı anahtarı alıp çıktım

    YanıtlaSil