2012/01/10

Challenge the Future


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. amenin nekadan şifre:)
    dolabın sağından kağıt.
    çöpün altından yıldızlı kağıt(alınmıyor)tıklanıyor.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın haye
    ilk ekrandaki sandık ikiye ayrıldı sarı item aldım
    birde mıknatıs aldım kağıdın olduğu ekrandan

    YanıtlaSil
  3. evet mıknatısı yazmayı unutmuşum:(
    hoş geldin barış:)

    YanıtlaSil
  4. nasıl ayırdın barış:)

    YanıtlaSil
  5. kağıttaki şifre 4173 girdim sarı bir item aldım

    YanıtlaSil
  6. tam ortasına tıkladım ikiye ayrıldı haye

    YanıtlaSil
  7. yani sağını solunu kurcalıyordum mıknatısla

    YanıtlaSil
  8. tamam oldu.mıknatıs tıklıydı,alakalımı bilemem.sarı item aldım.

    YanıtlaSil
  9. mıknatısla sonraki sarı item(kapak gibi olan)birleşti

    YanıtlaSil
  10. onunlada dolabın sağ üstü açıldı zincir ve başka sarı item aldım.

    YanıtlaSil
  11. 3 sarı item birleşti.

    YanıtlaSil
  12. zinciri kırmızı düğmeli yere taktım.kapat açılıp kapanıyor.içerdekini alamadım:(

    YanıtlaSil
  13. yıldızlı kağıda dolapdaki zarlara göre tıkl.(sağ altta 2,5 olacak)
    123456 sırasıyla tıkl.son sarı parça.parçayı takınca anahtar.anahtar duvardaki yeri açtı.sarı itemi boruya koyunca levye aldım.

    YanıtlaSil
  14. yeşil noktalı yerlere göre şifre 5042. levyeyle şifre yerini açıp girince oda ters yüz oldu.çöpün altından 4 rakam aldım.zincirli yer açıldı.borulu yerdeki şifreyi girince 673 tornavida alıp paneli açtım taşları yerleştireceğim.

    YanıtlaSil
  15. taşları:
    4 1
    6 3 yapınca ,açılan yerdeki konserve kutusunu açıcakla açıp anahtarı alıp çıkıyoruz.:)oh bee

    YanıtlaSil
  16. YILDIZLI KAĞIDI YAPAMADIM

    YanıtlaSil
  17. 6,1 I 4
    ----I----
    3 I 2,5 BUNA GÖRE:YILDIZLI KAĞIDA BASILACAK.,
    1. olarak sol üst
    2. olarak sağ alt
    3. olarak sol alt
    4. olarak sağ üst
    5. olarak sağ alt
    6. olarak sol üst TIKLANACAK.

    YanıtlaSil