2012/01/26

Cat Room Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

14 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. çiçekten pil
    abajurda 5
    koltuktan bant

    YanıtlaSil
  3. bir sağa gittim pcnin yanındaki dolabın sağ alt gözündeki kutudan pil
    buzdolabının yanından süpürge
    bu arada mutfak harika fırında tavuk buz dolabı dolu sevdim bu mutfağı :)))

    YanıtlaSil
  4. süpürge ile dolabın üstündeki bavulu düşürdüm şifre istiyor

    YanıtlaSil
  5. düşen çiçeğin sapını aldım

    YanıtlaSil
  6. yeşil kitapta
    15-24
    36-7
    yazıyor

    YanıtlaSil
  7. bi saattir alamamıştım şimdi süt aldım dolaptan kedinin kabına döktüm kedi kalkınca altından anahtar

    YanıtlaSil
  8. anahtarla çekmeceden tornavida aldım ve renkli kağıt var

    YanıtlaSil
  9. tornavida ile saatin arkasını açıp pilleri taktım saat çalıştı
    saati çekmeceye girdim
    havuç alıp tavşana verdim ayağında 2 yazıyor

    YanıtlaSil
  10. bi saattir süpürgeye çubuğu bantlamaya çalışıyorum meğer önce çubuğu about yapmak gerekiyormuş :)))

    YanıtlaSil
  11. saksının altında 8
    kitaptaki rakamlara göre kedi resmine tıklayınca 7 rakamı var
    (önce 1 sonra 2 sonra 3 yazan yerlere tıklayarak)

    YanıtlaSil
  12. bulduğumuz sayılara göre,turuncu 5-pembe 2-yeşil 8-mavi 7-bu rakamları sarı anahtarla açılan çekmecedeki formüle uygulayınca
    kırmızı=6
    mor =4
    sarı =9 deneme yoluylada yeşil sekiz çıktı renkli rakam olan çekmeceden bir şifre daha oda roma rakamları sanırım.

    YanıtlaSil
  13. md+cd+lx-ıı=1958 oluyor roma rakamlarına göre,çantadan kırmızı balon çıktı,balonu süpürge ile patlattım mor anahtar,çekmeceden kitap içinde anahtar ve çıktım...

    YanıtlaSil