2012/01/05

Astronaut's Secret


Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. çekmecelerdeki pazılı yaptım testere aldım dünya pazılını yaptım kerpeten aldım

    YanıtlaSil
  2. 72
    913
    429
    17
    levye aldım

    YanıtlaSil
  3. levye ile karyola başlığındaki sarı yerlerden pazıl

    YanıtlaSil
  4. büyük yatakta yastığın altından çekiç

    YanıtlaSil
  5. koltuktaki astronottan çekiçle pazıl

    YanıtlaSil
  6. tabloda sobı yazıyor
    mavi vazodan anahtar
    tablonun sağındaki lambaya pense ile tıkladım
    1
    23
    1

    YanıtlaSil
  7. anahtarla aynalı dolabın altından pazıl

    YanıtlaSil
  8. testere ile dolaptaki astronottan pazıl

    YanıtlaSil
  9. iki lambanın ortasındaki tablonun arkasından keski
    onunlada tvnin altından pazıl aldım

    YanıtlaSil
  10. çekmecedeki siyah beyaz kareli yere
    1
    23
    1
    yani
    xo
    oxxo
    xo
    girdim pazıl aldım
    x=siyah

    YanıtlaSil
  11. 1369 üçgenler pazıl aldım
    bir tane kaldı

    YanıtlaSil
  12. sobı yazısı ip ucu ama rakam kaç acaba

    YanıtlaSil
  13. o da SOBI nin rakamlara gelen karşılığı olabilir mi acaba :)

    YanıtlaSil
  14. 5081 oldu:))))
    çıktım teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. slm LadyRose
    SOBI yı rakamlara benzetmişler

    YanıtlaSil