2012/01/12

Answer N Escape



Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. slm
    koltuğun altından kağıt,solda ki çiçekten de bir parça,kitaplığa yaklaştım kitap aldım içinden bir kağıt parçası daha aldım.
    2. ekran yastığın altından iki kağıt parçası,komidin çekmecesinden yine kağıt,ortadaki sehpadan kesici alet aldım.kitapların bulunduğu raftan bant,kasaya 2134 girdim,üstündeki resme göre yine kağıt parçasıaldım

    YanıtlaSil
  2. kesici ile geyikli resmi kestim kağıt:))
    1. ekran karşı dolaba yaklaştım iyi ve kötü olmak üzere resimleri ayarladım çook ilginç yine kağıt aldım

    YanıtlaSil
  3. kağıtları birleştirip bantladım
    ing yok bişiler soruyor doğru cevaba göre kapı açılacak galiba:((

    YanıtlaSil
  4. adab çıkış. kopya:))

    YanıtlaSil