2012/01/24

After Rain


Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

29 yorum:

  1. kare parçaları topluyoruz
    çiçeğin yanından kalem

    YanıtlaSil
  2. kuşlara göre kuş yuvasını tıkladım ama olmadı nedense

    YanıtlaSil
  3. slm haye
    kitapta renk sıralaması ve bir kare parça

    YanıtlaSil
  4. kuşlara yaklaşınca yem sayılarına göre tıkladım bir parçada ordan aldım

    YanıtlaSil
  5. ben yuvadan birşey aldım ama itemlerde yok:(

    YanıtlaSil
  6. gökkuşağının renklerini kuşların altındaki dolaba girdim bir parça daha ve mavi kalem
    mavi de 3 yeşil de 5 yazıyor

    YanıtlaSil
  7. haye sanırım kare parça aldık ordan

    YanıtlaSil
  8. elmaların rengine göre kapının yanındaki renkli kareleri yaptım bir parça daha
    13 tane olmuşlar

    YanıtlaSil
  9. selam kızlar yetişmişim size :)
    dolaptaki renkli harfleri yere arrow yazıyoruz gökkuşağındaki renklerle harfleri birleştiriyoruz rainbow r= kırmızı a=turuncu şeklinde arrow buna göre ortaya çıkıyo

    YanıtlaSil
  10. h.g.canım:)teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. saatin yelkovanlarını taktım ama durmuyor bu

    YanıtlaSil
  12. dolaptan akrep yelkovan alıp saate taktım bir de puzzle parçası ve kırmızı kalem aldım kalemde 4 yazıyo reD yazısında d büyük
    akreple yelkovanı saate takınca dönmeye başladı dönüşlerine göre şekil çiziyorlar kırmızı üçgen-yeşil kare- sarı daire
    dolaba uyguladım sarı kalem aldım yelloW yazıyo W büyük ve 2 rakamı var

    YanıtlaSil
  13. 6327 çıkıyo kalemin arkasındaki rakamlara göre turuncu rengi için kitaba göre sarı ve kırmızıyı topluyoruz
    hoşbuldum kıslarrr

    YanıtlaSil
  14. tam bulmuştum sen yazmışsın
    saol özlem

    YanıtlaSil
  15. dolaptann beyaz kalem aldım whIte 1 yazıyo I büyük

    YanıtlaSil
  16. geometrik yeri deniyerek buldum.
    aklımda kalan:kırm.üçgen,yeşil kare,sarı daire.ve sarı kalem aldım.14 parçam var.

    YanıtlaSil
  17. kalemlerdeki büyük harflere göre BIRD elimizdeki kutuyu açtı silgi aldım

    YanıtlaSil
  18. 16 praça olmuş tuvale yerleştirdim puzzleı yapam bari

    YanıtlaSil
  19. anahtar alıp çıktım
    teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  20. puzzleı yaptıktan sonra boyuyoruz ev beyaz kuşlar mavi evin üstündeki yerler yeşil elmalar kırmızı sarı yeşil sonra rastgele tıklıyodum pat anahtar geçti elime

    YanıtlaSil
  21. kapıya taktım anahtarı çıktım
    teşekkürlerr kıslarr güzel oyundu seviyom bu seriyi

    YanıtlaSil
  22. elmaların durduğu masa da beyaz

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler çıktım:)

    YanıtlaSil