2012/01/06

3D Room


Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

13 yorum:

  1. çekmeceden kağıt anahtar var alınmıyor sarıkırmızı kutu

    YanıtlaSil
  2. ben bir kağıt ve o sarıkırmızı kutuyu aldım

    YanıtlaSil
  3. kağıttaki ipucuna göre yeşil yeşil mavi kırmızı mavi kırmızı yaptım kutu aldım

    YanıtlaSil
  4. anahtarın olduğu çekmecede açtım kutuyu bişey aldım içinden

    YanıtlaSil
  5. bal sanırım ayılara verdim

    YanıtlaSil
  6. sonra renkli kutuyuda verdim ayılara açıldı anahtar çıktı içinden

    YanıtlaSil
  7. kapının anahtarı ama birde şifre gerek

    YanıtlaSil
  8. パスワードは、日本で必要とされ

    YanıtlaSil
  9. kağıtta gkgkbrbr yazıyor yeşil yeşil mavi kırmızı mavi kırmızı kutuaçıldı pembe kutu aldım
    çekmecedeki anahtarla açtım bal aldım ayılara verdim kırmızılı kutuyu açtılar anahtar aldım kapıya taktım

    YanıtlaSil
  10. şifre traeh resimde heart yazıyordu çıktım

    YanıtlaSil
  11. ああ、夏選手のパスワードで部屋を見つける場合

    YanıtlaSil
  12. snow diğerine gel takıldım

    YanıtlaSil