2012/01/13

The 3 Houses


Yeni macera oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

26 yorum:

  1. kapının yanından anahtar yerdeki bölmeyi açtım merdivenin altından maske aldım

    YanıtlaSil
  2. slm topraktan nasılsın cnm

    YanıtlaSil
  3. maskeyi kalenin içindeki yere taktım yukarı çıkıp kolu çevirdim sağdaki kayanın altında kapı açılmış

    YanıtlaSil
  4. slm secem iyiyim hoşgeldin sen nasılsın canımcım

    YanıtlaSil
  5. maskeyi ilk ekrandaki binaya girip taktım merdiven cıktı yukarı cıkıyorum

    YanıtlaSil
  6. yukarda kolu cektim kaya acıldı aşagı indim odaya girdim cekiç aldım

    YanıtlaSil
  7. cekiçle soldaki evin yerdeki ahsabı kırdım maske gibi bişi aldım

    YanıtlaSil
  8. benim bebiş uyandı ben kalkıyorum canım byy

    YanıtlaSil
  9. kalenin içindeki vazo gibi şeye attım sarı maske gibi şeyi

    YanıtlaSil
  10. kalenin içinde yukarı cıkınca ilk basamaktaki maskeyi çekiçle actım tunel cıktı

    YanıtlaSil
  11. tünelden içeri girdim iki ilerledim içeri girdim dinamit aldım

    YanıtlaSil
  12. tünelde ilerledim cakmak ve heykel aldım

    YanıtlaSil
  13. slm
    ben tunelden girmeden önce soldaki evde aşağı inince dört kollu olan şeyi yaptım saat gibi bişey aldım
    şekiller soldan sağa doğru saat gibi düşünürsek
    küçük y gibi olan köşesi 1 de 6 ya 2 de 2 ye 3 te 4 e 4 te 9 a denk gelecek şekilde ayarladım kalenin sağdaki sonradan açılan kapıdan girince kapıların üstünde vardı işaretler

    YanıtlaSil
  14. Güzel oyunmuş. 2 yerde zorlandım.
    İlk evdeki şekiller için 3. evde 3 ipucu var. Bu ipuçlarından uzun çizgi dik olan şekli ilk şekle (ok olan)koydum. Sağ alttaki şekli deneme yanılma yoluyla buldum. Diğer 2 şekil ipucundaki gibi.

    Kupaya atılan küçük şekillerin 3.sü için: 2.evdeki kolu sola getirip 1. evde dinamitle açılan kapıdan girdiğimizde sol taraftaki alette yeşil düğmeye basmak gerekiyor. Buradaki kupaya atınca yine burada makinenin sol tarafındaki odadan heykel alınıyor.

    YanıtlaSil
  15. aldığım saat gibi şeyi sağ evde aşağı inince gri kapılardan girince çıkan yere taktım ama bir tane daha lazım diğer odaya galiba

    YanıtlaSil
  16. sol evde alttaki tuğla örülü kapıyı dinamitle patlattım yüziarın dediği gibi

    YanıtlaSil
  17. sol taraftaki aletin yeşil düğmesine basamadım ama sağdaki maskın düğmesini çevirdim sonuna kadar kafasını şişirdim :))

    YanıtlaSil
  18. tmm kaledeki kolu sola çekince basıldı :)))
    yazmış yüziar dikkatli okumamışım

    YanıtlaSil
  19. kafasını şişirdiğim maskeyi çakmakla yaktım bir tane daha yeşil kristal aldım
    bir tanede buraya girerken almıştım yığınların arasından
    elimde iki yeşil taş iki heykel çekiç ve çakmak var

    YanıtlaSil
  20. iki yeşil taş tünelde yukarı çıkınca çıkan heykelin gözleriymiş onları takınca diğer saati alıp taktım ortadaki kapı açıldı şimdi

    YanıtlaSil
  21. sola gittim üç sütunun yanında o küçük sarı şeylerden aldım vazoya attıklarımızdan

    YanıtlaSil
  22. heykelleri sütunların üstüne koydum bir tane daha lazım

    YanıtlaSil
  23. sağ taraftan gidince vazoya attım elimdeki küçük sarı şeyi sağ odadan aldım son heykeli
    onuda yerine takıp üç sarı ışığın yandığı kapının kolunu çektim
    aaa bitmiş
    güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil