2011/12/09

The Zombie 3


Yeni oyun..İyi eğlenceler

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

40 yorum:

  1. Oyuna başladım, başlayacağıma pişman oldum ya neyse :) 4 item yerim boş.. Elimde kullanmadıklarım : çakmak, iple birleştirdiğim kanca, sopa, çekiç, kaya ve elipsimsi taş var.. Takıldım kaldım.. Trenin ordaki zombiyi sopayla , nehirden çıkanı da çekiçle uzaklaştırabiliyoruz..

    YanıtlaSil
  2. eskiz ben bayağı bir ilerlemiştim. trende tornavida ile açılacak yer vardı ordan çalıştırıp treni hareket ettirdik diye hatırlıyorum

    YanıtlaSil
  3. arada bir savelerseniz öldüğünüz zaman başa sarmamış olursunuz :)

    YanıtlaSil
  4. Barışcım orayı geçtim, arkada nehri geçtim... Bir kayada yuvarlaklar vardı, ona gore basıp geçmiştim.. Simdi o tarafa gecemiyorum ama.. Başım kalabalıklaşınca bakamadım ...

    YanıtlaSil
  5. ben en son benzinlik gibi bir yere gelmişim karşımda 5 zombi var

    YanıtlaSil
  6. bende 1 item yeri boş Eskizcim istersen baştan başlayıp bakayım.
    nehiri ilk başta geçtiğin için tekrar oraya döndüğünde üst oka bas

    YanıtlaSil
  7. pardon 3 item yerim boşmuş
    benzin, çekiç, sopa, renklerin olduğu bir kağıt var kullanmadığım bende burda kaldım

    YanıtlaSil
  8. selamlar.. nehirden sonraki yeri geçemiyorum..

    YanıtlaSil
  9. Eskiz kaya dediğin siyah birşeymi, eğer öyleyse nehirden geçince mor biryer var orda kayayı yere koyuyorsun, çubuk gibi olanı yukarı takıp üst oka basıyorsun

    YanıtlaSil
  10. nurcan nehirden geçince sağa döndüğünde boru gibi yere birleştirdiğin ip ve kancayı takıyorsun

    YanıtlaSil
  11. sonra zombinin üstüne doğru tıkladığında zombi gelirken aşağı düşüyor

    YanıtlaSil
  12. tamam hallettim sağol benzinlikteyim şuan

    YanıtlaSil
  13. sola döndüğünüzdede benzinlik gibi yerdeyiz

    YanıtlaSil
  14. benzinlikten sonraki kapıdaki şifreyi bulamadım

    YanıtlaSil
  15. Barışcım pardon hemen cıkmak durumunda kalmıştım.. Evden tekrar açacağım, müsait olunca...

    YanıtlaSil
  16. Sağolun arkadaslar :) benzinliğe geldim ben de .. Şimdi 2 item yerim boş.. renkli kağıdın arkasında siyah 2 ve sağdaki garaj kapısı gibi yerde mavi 1 var.

    YanıtlaSil
  17. Sopaya benzini döktüm ve çakmakla da yaktım

    YanıtlaSil
  18. Ateşli sopayla 5 tane zombiyi yaktım galiba :(

    YanıtlaSil
  19. İçerde çöp kovasında yeşil 3 yazıyor.. Duvardaki saatte de kırmızı 9 var.. renk sıralaması da kağıtta.. Şifreler farklı sanırım.

    YanıtlaSil
  20. Benim şifrem 1923 tü..

    YanıtlaSil
  21. selam eskiz benimkide 5865 idi diğer şifreyi bulamadım bende

    YanıtlaSil
  22. Son kapının solunda yerden bir kağıt aldım. Kağıttaki simgelerden ortadaki elektrik direği, ilki sanki elimizdeki kağıt, sonuncu da anahtar deliği gibi ama....
    Bu arada sağdaki elektrik direğinde t harfi var.

    YanıtlaSil
  23. Hosgeldin Nurcan.. Belki de geride bişeyleri kaçırdık bilemiyorum.. Kağıdın ucundan ceviremedim.. Belki de başka bişey o ilk simge...

    YanıtlaSil
  24. bu trenın orayı gecemedım bı yardımcı olsanız dıyorum :)

    YanıtlaSil
  25. Tamam ilki arabanın benzinlikteki camında.. Bendeki n harfi.. Sonuncuyu deneme de yapabiliriz

    YanıtlaSil
  26. Sonuncu da galiba trenin ordaki tunel kapısına benziyor..

    YanıtlaSil
  27. evet, tunelin hemen ustunde.. Bendeki harf b..

    YanıtlaSil
  28. Kapıyı açar açmaz zombi geldi :(

    YanıtlaSil
  29. Kapıyı açınca gelen zombiyi atesle uzaklaştırdım

    YanıtlaSil
  30. Adsız çok pardon görmemişim seni.. trenin orada vagonların arasına ve trenin raylarına doğru tıklıyorsun.. Oralardan kaya ve tornavida alıyorsun.. Sonrsa trenin sol tarafına doğru bir yer var, orayı tornavida ile açıyorsun.. Açtıgın yere, füzeyi takıyorsun ve dikdörtgen gri itemdeki şifreyi yazıyorsun

    YanıtlaSil
  31. Havuzun oldugu yerde kapıya tıklayınca da çıkıyoruz..
    Barış ve Nurcan çok çok teşekkurler...

    YanıtlaSil
  32. bende lambadaki o, arabadaki b tünelin ordakide n eskiz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. Adsız oldu mu? Olmadıysa tekrar açıp resim almaya çalışayım..

    YanıtlaSil
  34. çakmagı nerden alıdınız

    YanıtlaSil
  35. oldu benzınlıkteyım teskuurler

    YanıtlaSil
  36. Çakmak sanırım tren hareket ettikten sonra tunel kapısının sol tarafında duvarın dibinden alınıyordu, ya da sağ tarafından emin değilim..

    YanıtlaSil
  37. buldum cakmagı ok :)

    YanıtlaSil
  38. sayenızde bıttıı sagolun ıı akşamlar..

    YanıtlaSil