2011/12/31

Zeoro


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

43 yorum:

  1. gri dolabın yanından çubuk aldım onunlada tv sehpasının altından tornavida sapı

    YanıtlaSil
  2. sapı about yapıp üzrine tıklayınca alt kısmında düğmesi varmış ona tıkladım ucu çıktı

    YanıtlaSil
  3. gri dolabın alt bölmesini açtım içi boştu tavanına tıklayınca kağıt aldım

    YanıtlaSil
  4. koltuğun dönme sırası ama deniyorum olmuyor biraz daha bakayım

    YanıtlaSil
  5. slm bende deniyorum ama olmadı

    YanıtlaSil
  6. selam adsız hg deneyemeye devam edelim o zaman:)

    YanıtlaSil
  7. hb kagıda çubukla tıkladım kagıt değişti ama yine olmadı

    YanıtlaSil
  8. anlamadığım kağıda göre koltuğun düz durması gerekn yerlerde önü mü arkası mı dönük olacak çünkü buna göre sıra değişir

    YanıtlaSil
  9. hb kagıda cubukla dokundum değişti ama yine olmadı

    YanıtlaSil
  10. koltuğu şimdilik yapamadım ama giri dolabın sağını tornavidayla açtım bir kağıt aldım ama bir sürü sayı var:)

    YanıtlaSil
  11. ben yasemin ayrıca tornavidayla gri dolabın sağ alt duvarındaki yeri açıp içinden telefon gibi ve şifreler olan bir alet alınıyor

    YanıtlaSil
  12. çaprazlı yerin arkası nda yazı var ona göre şifre 6943

    YanıtlaSil
  13. kağıt değil telefonmuş tıkladıkça bir dünya ipucu çıkıyor ama tabi anlamak lazım

    YanıtlaSil
  14. tabiki alınan alette

    YanıtlaSil
  15. mystıc box yazısını çaprazlı yere uyarlıyorsun

    YanıtlaSil
  16. yukarıdan aşağı ve çapraz 15 olacak şekilde sayılar tamamlanıyor

    YanıtlaSil
  17. m-1.y-2.s-3.t-4.ı-5.c-6.b-7.o-8.x-9

    YanıtlaSil
  18. ama bende ilkini çözemedim

    YanıtlaSil
  19. şifreyle aldığımız kağıt mıydı anlamadım ve de item yerinde yok

    YanıtlaSil
  20. koltuğu şimdi yaptım aynen kağıttakine göre tıklayıp ekranda bir geri yapıyoruz tekrar yaklaşıp ortasına tıklayınca bir nesne aldım

    YanıtlaSil
  21. aldığım nesneden anahtar aldım onunla da çekmeceyi açtım çekmecede bir buton var kırmızı sanırım onun kaç kere tıklanacağı belirlenecek

    YanıtlaSil
  22. televizyondan birşey aanladınmı

    YanıtlaSil
  23. anahtar aldığımız nesneyi tv nin yanındaki robot mu biblo mu anlaymadım ona tıkladım elindekini aldım

    YanıtlaSil
  24. o televizyonu açıyor

    YanıtlaSil
  25. tamam açtım ama anlamadım:))

    YanıtlaSil
  26. kumanda gibi olanaı tıkla

    YanıtlaSil
  27. yakıldık kaldıkmı

    YanıtlaSil
  28. kopyadır yasemin üç haneli şifre 869 kendim çözmek isterdim ama hiiiçbir şey anlamadım:))

    YanıtlaSil
  29. ordan aldığımız ağırlığı çekmecedeki butona koyuyoruz ve masanın üzerindeki yer açılıyor bir kol var onu indirdim.bir de anahtar isteyn kutu var

    YanıtlaSil
  30. kolu indirince arkada kapı açılmış içeri girdim çubukla kapının üstünden kırmızı bir top aldım kılıçla kestim anahtar aldım

    YanıtlaSil
  31. parmaklıklardan çıkamıyorum

    YanıtlaSil
  32. onunla kutuyu açtım içindeki anahtarı alınca arkadaki kapı demirlenmiş anahtarı koyunca açılıyor bir yol bulmak lazım

    YanıtlaSil
  33. kutunun içine anahtarın benzeri bir şey koymamız lazım

    YanıtlaSil
  34. çıkabildinmi ben çıktım

    YanıtlaSil
  35. anahtarı kutuda bırakıp parmaklıklı kapının yan kısmına sopayı koyuyorsun

    YanıtlaSil
  36. pembe anahtarın bir çentiği olmayınca son aldığımıza benziyor diye uğraşıp duruyordum ama ona gerek yokmuş kapı açıkken sol kenarına tıklıyoruz gelen ekranda çubuğu koyuyoruz böylelikle anahtarı alınca parmaklık inmiyor

    YanıtlaSil
  37. çıktım çıktım eline sağlık yasemin güzel oyundu görüşürüz iyi seneler:))

    YanıtlaSil