2011/12/15

Yumi Room Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. yastığın altından ahşap bir item
    kitaplarda rakamlar var
    yeşil 3
    mavi 4
    pembe 1
    sarı 2
    son kitapta başka bir ahşap item

    YanıtlaSil
  2. sehpanın altından anahtar
    tvnin altındaki çekmeceden ahşap item
    yataktan oyuncak ayı
    penceredeki saksının arkasından ahşap item
    yastığın altından pil
    çöpte kağıt alınmıyo
    anahtarla masanın çekmecesinde şifreli kutu
    pembe-sarı-yeşil-mavi (kitaba göre dizince renkleri) kutu açıldı 2. pil

    YanıtlaSil
  3. sandalyeyi çekince çekmeceden ahşap item
    oyuncak evden bir ahşap item daha

    YanıtlaSil
  4. yatağın altından tornavida (yatağın yanında lambanın göründüğü ekranda)
    tornavidayla tablonun vidalarını sökünce kumanda
    pilleri kumandaya taktım tvye tıkladım kalpler çıktı ve anahtar göründü tvde anahtara tıklayınca aldım anahtarı
    anahtarla tvnin altındaki çekmeceden bir ahşap item daha

    YanıtlaSil
  5. tvye ve çekmecedeki kalplere göre sarı yeşil mavi pembe
    masanın çekmecesindeki kutuda önce üst düğmeye bastım book yazıyodu heart oldu sonra renkleri girdim ahşap item ve kağıt aldım

    YanıtlaSil
  6. kağıda göre sağ sol sol sağ sağ sol sağ sağ şeklinde ayının kulaklarına tıkladım ayı gitti çekmecenin altından bi ahşap kutu getirdi ekranın sağ alt kısmında (itemlerin altında) bir yazı çıktı let puzzle diye tıkladım ahşap parçaları birleştiricez sanırım

    YanıtlaSil
  7. parçaları yerleştirdim anahtar aldım alt kısmındaki çekmeceden
    anahtarla kapıya tıkladım çıktım
    oyun için teşekkürlerrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. özlem yaraması sen nerdesin bakem epeydir yoktun ayıp deilmi küsüm ben sana...

    YanıtlaSil