2011/12/30

Tea House Escape


Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. selam
    lambadan tornavida fırından tencere tornavida ile servis tezgahındaki yeri açtım renk şifresi var dolaptaki renkleri girdim ama tersten girince açılıyor yani kırmızı yeşil sarı siyah mavi buzdolabının üstü açıldı bi item aldım

    YanıtlaSil
  2. tencereyi ocağa koydum aldığım item buzmuş onuda içine koydum eridi anahtar aldım
    kimse yokmu :(

    YanıtlaSil
  3. aldığım anahtarla balkona çıktım bi sopa aldım bide beyaz bi item almışım tıklarken sopa ile balkon kapısının üstünden kilit aldım

    YanıtlaSil
  4. Çengel sopanın üzerine takılıyor renklidolapların üzerindeki şeye tıklanıyor

    YanıtlaSil
  5. masa numaralarına göre balkondaki şifre 71649 anahtar aldım onuda saate taktım

    YanıtlaSil
  6. dolaptaki renkleri tekrar renk şifresi olan yere girdim numara verdi onuda beyaz iteme girdim

    YanıtlaSil
  7. merhaba saatin sarı rakamları taburelere göre döndürülecek ama daha nasıl olduğunu bulamadım.

    YanıtlaSil
  8. pardon şifreyi yazmayı unutmuşum 5849

    YanıtlaSil
  9. aldığım kağıdı kapıya taktım anahtarıda yandaki dolaba renkler aktifleşti ama renkleri bi türlü tutturamadım

    YanıtlaSil
  10. veeee kayra uyanır ben kaçar :)

    YanıtlaSil
  11. saaatin çözümü 2 ye 3kere 4 de 6 kere 9 a 4 kere 11 e 9 kere tıklıyoruz biraz zoroldu ama he he he başardım aldımız kağıdı kapıya takıyoruz renkleri giriyoruz ve çıkış :)

    YanıtlaSil