2011/12/15

Sunny Break Escape 3


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

22 yorum:

  1. ilk ekranda kutuyu açıp içindekini yukarı kaldırınca üstten düğmeyi aldım.

    YanıtlaSil
  2. kapının sağındaki masanın üstündeki alete düğmeyi taktım ve çevirice yandan kancalar çıktı ve sarı itemi aldım.

    YanıtlaSil
  3. sarı nesneyi akvaryuma atınca anahtar aldım.

    YanıtlaSil
  4. slm ben ilerledim biraz anahtarı almıştım

    YanıtlaSil
  5. çekmecedeki kağdı alamadm bi türlü

    YanıtlaSil
  6. aldm şekiller çıktı yıldız 3 tü galiba

    YanıtlaSil
  7. yuvarlak 4 çıktı

    YanıtlaSil
  8. anahtarla çekmeceyi açtım içinde kağıt var.
    diğer çekmeceyide alınca :arkada daire=4,dışardaki çekmecede üçgen=2
    ıstakalarda kare=9,yıldız=3(sarı nesneyi aldığımız yerde)

    YanıtlaSil
  9. eee şifreyi girdim niye olmadıki :(

    YanıtlaSil
  10. 423 topluycaz efettt :)

    YanıtlaSil
  11. selam..
    dolabın üstünden, kutu..
    kutuyu about yaptım içindeki parçayı dikeylemesine yapıp kutuyu kapattım, kutunun dışındaki parçaı aldım..
    sağ ekrana geçtim sarı cihaza kutudan aldığım itemi takıp çewirdim..cihazın sarı kısmını aldım..
    2 sağ ekrana geçip fanusun içine sarı itemi koyup anahtar aldım..
    fanusun içindeki sarı itemin üzerine tıklayınca 425 sayısı..
    1 sağ ekrana geçip çekmecei açtım anahtar ile, çekmeceyi çıkarıp altındaki çekmeceden kağıt..
    kağıt aldığım çekmeceyi de çıkardım en alt çekmeceye tıkladım, daire 4..
    diğer çekmecelerde de; üçgen 2..
    2 sağ ekrana geçtim ıstaların yanında kare 9..( en sağdaki ıstakayı yukarı kaldırınca sayı daha net gözüküor..)
    1 sol ekrana geçtim dolabın üstündeki cihazda yıldız 3..
    kağıttaki işleme göre 3492+425= 3917..
    aynı odadaki dolaba sayıyı girdim, dolabın içindeki cihazın alt bölümü çewirince pense aldım..
    2 sağ ekrana geçip siyah dolabın kilidini kırdım pense ile, renk şifresi çıktı..
    12
    34 şeklinde numara werirsek eğer; 4231 şeklinde tıklayınca kareler mawi renk oluor, dolaptan ıstaka aldım..
    1 sol ekrana geçip bilardo masasındaki beyaz topa nişan aldım ıstaka ile, kristal aldım içinden de anahtar..
    1 sol ekrana geçip kapıdan da çıktım, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. aa burdaymışsınız ben yazmaya başladığımda sadece ilk yorum wardı kediye ait..
    :)

    YanıtlaSil
  13. akvaryumdaki sarı nesnede425 yazıyor+3497=3917 ve dolap açıldı,alet var.

    YanıtlaSil
  14. kedicim, +423 deil +425 die biliorum

    YanıtlaSil
  15. yazmama gerek kalmamış hilym yazmış.
    bende çıkmıştımmm:)

    YanıtlaSil
  16. canım nerede takıldın, tekrar açayım oyunu

    YanıtlaSil
  17. tşkler arkaşlar :)

    YanıtlaSil