2011/12/04

Snow Dance


Yeni oyun..İyi eğlenceler..
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>


18 yorum:

  1. herkese selam..
    sağ ekrana geçtim çekmecelerden ayna we kalem.
    kalemi about yapıp arkasını açtım..
    kapılı ekranda masanın üstündeki şifreyi yaptım düğmeye tıkladım cımbız aldım..

    YanıtlaSil
  2. kalemi about yaptım arkasını açtım cımbızı seçip kaleme tıkladım kağıt aldım..
    sağ ekrana geçtim dolabın üstündeki saksıdan batarya aldım..sanırım 3 tane daha bulmam gerek..
    aynı dolabın sağ tarafında delik war..

    YanıtlaSil
  3. dolabın üstündeki k.adamın düğmesine basınca kollarının yönü war;
    yukarı, aşaı, orta, yukarı
    aynı dolabın altına yaklaştım aynaı koydum, sewnes yazısı çıktı aynada..

    YanıtlaSil
  4. şekilli şifreli kutuya k. adamın yönlerine göre ; 1.3.2.1. şekle tıkladım kutudan t wida aldım..
    t widayı, k. adamın olduğu dolabın yan tarafındaki delikte kullandım...t wida ikiye ayrıldı..

    YanıtlaSil
  5. ikiye ayrılan t wida parçasının birini ( koyu gri olanını) o deliğe taktım yeniden, dolabın sağ gözü açıldı, sürahi aldım..
    dolabın o gözünde yukarı oku war tıklayınca widalı bir yer gelior dolabın içinde, ama alamadım..

    YanıtlaSil
  6. aynadaki SeWNeS yazısı, pusula yönleri ile ilgili..
    Se=5
    W=9
    Ne=1
    S=6
    5916 diğer şifre, batarya/pil aldım..

    YanıtlaSil
  7. dolabın sol gözünün şifresi ile ilgili ipucu nerde ola ki acep :)

    YanıtlaSil
  8. buldum yazmam lazımmış,
    kapının sol tarafındaki sehpanın üzerindeki boru gibi şein yönleri,
    aşağı, sağ, aşağı, sol, aşağı,sağ, yukarı, sağ ( yanlış yazmadı isem )
    yönleri, dolabın üstündeki okların yönüne göre yapın...yani en üstteki ok = yukarı ok olduğu anlamına gelmior..
    kutu aldım dolaptan, şifre yeri çıktı, we açılmayan minik bir çekmece

    YanıtlaSil
  9. kutuyu about yapıp şişedeki suyu döktüm...ne oldu anlamadım..çok foksiyonlu bir kutu

    YanıtlaSil
  10. t widayı about yaptım cımbız ile birleşti..
    dolabın sağ gözündeki kısmın tawanından wida aldım, birleşen itemle..

    YanıtlaSil
  11. k adamı da aldım about yapıp iki pilde ordan aldım..
    elimdeki su dolu kutuyu about yapıp alt kısmına 4 pli yerleştirdim..

    YanıtlaSil
  12. dolabın sol gözündeki şifre isteyen yerin kapağında widayı kullandım, kapak sabitlendi..
    elimdeki kutuyu pencerenin önündeki sehpanın üzerine koydum..

    YanıtlaSil
  13. derken yanlışlıkla oyunu kapadım, tekrardan başlattım oyunu en son kaydettiğim yerden :)
    kutunun düğmesine tıkladım SNOW yazısı çıktı..

    YanıtlaSil
  14. dolabın içindeki şifre yerine Snow yazdım kristal aldım..
    aldığım kristali defterdeki gibi, kapının sağ tarafındaki lamba wari şeyin ortasına koydum..alt kısmından anahtar alıp çıktım..

    YanıtlaSil
  15. nihayet yüklenmeye başladı

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler hily güzel oyundu

    YanıtlaSil
  17. Guzel oyundu, Robamimi oyunlarını seviyorum ben zaten :)
    Hilym eline sağlık senin de ...

    YanıtlaSil